Øyvind Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Et strøkent eksemplar av denne klassikeren kan man jo bare drømme om, i hvertfall om du ikke har vunnet STORT i Lotto e.l.... Ser de er lagt ut på bl.a ebay til omlag $800.000... MEN, noen her som vet hva man må ut med for et "opppussings-prosjekt" -hvis man finner noe slikt da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Tror du skal lete lenge etter å finne en slik. Og HVIS du finner en, så må du nok punge ut MYE for den. Så tror det er lettere å finne et annet objekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 hørte om en i distriktet som hadde finni en halveis nedgravd 328 fra 30-tallet hos sin avdøde onkel, denne skulle han pusse opp......men er ikke vært i nærheten av en 507 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Et oppussingsobjekt av 507 vil nok være i en tilstand de fleste av oss hadde kalt for strøken. Jeg tror bare ikke dette er noe man finner på en låve lenger. Det er få igjen av disse bilene og de er nok i hendene til samlere og überentusiaster rundt om i verden. Hva man eventuelt hadde måttet betale for et objekt, skal jeg ikke gjette på. Men at vi snakker om syvsifret beløp ville ikke raske meg over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 fattern hadde en på hånda rundt 1990, den kunne han få(i bra stand), trengte dog et lakk strøk for å bli helt ustillingsbil, 300 000 i fra russland.. det var tider:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 finnes det noe penere sånn skal en roadster se ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Ja er helt enig i at det der er nydelige biler. Det peneste som har kommet fra BMW. Ser tydelig hvor de har tatt ideen på Z8 fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Fant ut at det kun og jeg gjentar, KUN ble laget(håndbygd) omlag 252 eksemplarer av denne perlen av en bil.......... http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_507 Skal vel være unormalt heldig om man kommer over noe sånt - alle de bilene der er vel i hendene på samlere og überentusiaster, som EirikL sier... Å få tak i et "oppussings-objekt" er vel kul umulig det å... Mere som den drømmen min røyk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå