nmb Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Hva heter staget på bildet, og tar det lang tid å bytte dette? Hvem selger dette rimeligst? Jeg har tidligere brukt schmiedmann, men disse eksisterer jo ikke lengre..
rand0m00 Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Er vel bærearma. http://images.bimmers.no/files/26syeh2lywn8bx7dwf6k.gif Er vel nr 2 på dette bildet. Og du får kjøpt delen på koed, gs bildeler, mekonomen osv..
lierbimmer Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 kjøpte alle stag og foringer nye på ebay for en billig penge. ganske sikker på at de selger disse på biltema også
håkon_w Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 schmiedmann eksisterer vel, men noe er i ferd med å skje. 10% på alle varer, men moms må betales på posten, jeg tror imidlertid koed er billigst. Den bør være grei å bytte, men du må nok løsne støtdemperbeinet fra undersiden, må du ikke det for å komme til mutteren, er det jo kun 2 bolter. en separator er gull værdt ved en sånn jobb. det er vel bærearm ja. Jeg tipper biltema har jeg å.
hanskr Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 berearm / bærebru JA kor lang tid de tar, kjem ann på kor mykje du har skudd og kor mykje verktøy du har du må av med støtdemparen nede for de er ein mutter der som berearmen / brua sitt fast, samt att bolten fra bærekula er konisk slik att de kan ve litt problem med å få den ut, sjølv om mutteren er av. Da er de fint med ein ters lykke til
lierbimmer Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 går fort å bytte disse om du har verktøy for jobben. pleier ikke få nok moment med en vanlig fastnøkkel til å få ut boltene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå