Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
korr my for lysnætte i motor rom m sikringsboks ?:)

btw. er ''lysnette'' avdelt fra el nette som går til motor osv?

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja å så ledningan som går oinnjer dasjen t klokka å heile greian der vest du har:)men lætt du sikringan å relean stå i boksen?:)

Skrevet
ja å så ledningan som går oinnjer dasjen t klokka å heile greian der vest du har:)men lætt du sikringan å relean stå i boksen?:)

må demontere litt så eg finner ut hva du mener ;) skal ha noe over i min bil selv :P

Skrevet
kor mye får bakluka? er den heil lys og alt fungerer?

den skal vere hel uten bulker :) men der er litt rust. bakruta vil eg ha selv. pga stor stereobygging. så må ha en rute i reserve :P ja mener på att lys fungerer, er de komplett bakluke du er ute etter?

Skrevet

trenger ikke ruta,d kan jeg ta fra min :). er ute etter en som låsen å d fungerer på,min kan du ikke åpne fra utsiden :P . å setter jeg tåkelysa bak på så åpner den seg hehe. jørr ikke noe me litt rust, bilen skal lakkeres til våren uansett

Skrevet

ligger på 1600 brukt med litt rust.. mn d er kun for ståle eller san. var d kun luka + låsen du var ute etter da i så tilfelle? :P

Skrevet

Trenger støtfanger festene forran, altså de demperene som sitter mellom karroseriet og fangeren :) Har du de til meg eller? :) Hvor mye skal du ha for de? Sender du eller? :)

Hilsen Michael :)

Skrevet
ute etter hele luka uten ruta igrunn :)

okok :P den luka som er til verktøyet er litt defekt:P var skru på eine sida for å holde d fast :P

Skrevet
Trenger støtfanger festene forran, altså de demperene som sitter mellom karroseriet og fangeren :) Har du de til meg eller? :) Hvor mye skal du ha for de? Sender du eller? :)

Hilsen Michael :)

har dem sikkert :P har ikke demontert den delen enda:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...