Sheamus Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 BMW 535i E34 starter ikke med startmotor, starter i gir. Bilen har hatt automat men sitter manuell nå, står P i speedo og gamle eier sa trenger bare en relè i startmotor. Ikke omprogrammer fra auto til manuell? Noen som vet med ledninger å gjøre? Ønsker meg starte med nøkkel
Bimmerlars Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Er bilen ombygd til manuell gir? Så lenge skifteren er satt i P eller N og kontaktstykket er på skal den starte.
Sheamus Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Vanlig kontaktstykket? står P i speedometer/Instrument men starter ikke...
Ballder Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Han mente kanskje at innslaget på starter var defekt muligens?
Sheamus Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Manuell sitter i den nå med automat ledningsnett. Startbatteri sitter i under baksettet funger det ikke men lyser og alt strøm fungerer uten startmotor og startmotor fungerer kobler du startbatteriet med startkabel rett på der strøm utak på selve motoren er en "bolt" i motorom med en tjukk kabel under (om foreks. Den skulle være tom for batteri) på der så nøkkel vri starter den på startmotor. Har også tenkt på om det kan være startsperren på defaen? Skal ta vekk defaen i bilen. Står 3-4 uker er det flatt batteri på dem pga alle hjerner suger strøm, hva som er feil?
e30tic Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Er ikke sikkert det er koblet riktig selv om det viser p i innstrument. Søk på nett, der ligger det skjema for e34, eller du kan vente til neste uke når jeg er hjemme fra nordsjøen, så kan jeg ordne det mot noen kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå