Hitokiri Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Ja, den var litt uklar Til tenningslåsen.
Hitokiri Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Samme som på min bil ifølge GS. Lurer på å bestille en, men litt kjipt dersom det ikke er noe galt med den...
hillmar Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Jeg kjøpte en som jeg monterte uten at det fikset problemene mine. Den fikk jeg returnert uten problemer. Så hvis du bor i nærheten av GS så tror jeg ikke det er no problem. Så den andre tråden din, og tror ikke du vil løse det problemet med å bytte bakstykket. Siden du ikke får ut nøkkelen så vil jeg heller satse på den mekaniske delen av tenningslåsen.
Hitokiri Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Ja, jo. Men samtidig vil ikke bilen starte.
hillmar Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Ja skjønte det. Men tenkte at siden nøkkelen sitter fast så er det no feil med den mekaniske biten, og det kan godt hende det også er grunnen til at den ikke starter... Men for all del, bakstykket er enkelt å bytte. Så det er absolut et greit sted å begynne...
Hitokiri Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Jeg vil nødig bytte en del uten at det trengs for å si det sånn Men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Har forsøkt diagnose uten å finne noe fornuftig. Skulle slette kodene og se hva jeg satt igjen med, men etter diagnosen var batteriet for svakt til å kjøre diagnose på nytt :/ Nå skulle jeg gjerne ladet batteriet, eller ha starthjelp for å få nok spenning, men har verken lader eller startkabler. Off to Clas Ohlson i morgen tenker jeg... Håper jeg kan finne ut av noe, i alle fall slik at jeg slipper å betale for en masse feilsøking hos et verksted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå