Trimkongen Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Siden bilen min stod inne i verktedet mitt som brant ned, er jeg interresert i nytt prosjekt, og dette skal igjen være en e30. Vist noen har ett prosjekt de har gitt opp, eller vet om noen, eller vet om en bil som er ferdig som skal selges så er jeg interessert. MÅ ikke være breddet, men helst Betaler godt vist jeg finner "rette" bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1280238448 Billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 ja fint prosjekt, men hadde håpet på og finne noe litt mer ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Står en bredda e30 med m3 bredding og m5 motor i bodø, ligger på autodb til 60 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 sorry for offtopic, men har du link til den på autodb Downpipe. Finner den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Beklager det var 70 tusen han skulle ha http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1279143508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 har vært inne på tanken på den med m5 motor, men det ser ut for meg at det er en 4 dørs bil som har blitt breddet, og det ser litt rart ut med delt bakvindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå