lierbimmer Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Hei Byttet fjærbeinslager bak for ca 1 år siden da disse var ferdige og lagde fryktelig med lyder og vibrasjoner baki der. I dag når jeg byttet dempere så jeg at fjærbeina hadde sprekt i gummien og beveget seg opp og ned når jeg gynget på bilen. på de "nye" fjærbeinslagrene virket gummien mye sprøere og knekt. sist virket de bare utslitt da metallhylsa hadde jobbet seg gjennom gummien. kjøpte de jeg byttet for et år siden på koed. flere som har erfaring med dårlig kvalitet på disse? kan legge til at jeg kjører med relativt stive dempere og fjærer med 40mm senk Noen som har anbefalninger på bedre fjærbeinsalger? kun orginale som duger?
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 HeiByttet fjærbeinslager bak for ca 1 år siden da disse var ferdige og lagde fryktelig med lyder og vibrasjoner baki der. I dag når jeg byttet dempere så jeg at fjærbeina hadde sprekt i gummien og beveget seg opp og ned når jeg gynget på bilen. på de "nye" fjærbeinslagrene virket gummien mye sprøere og knekt. sist virket de bare utslitt da metallhylsa hadde jobbet seg gjennom gummien. kjøpte de jeg byttet for et år siden på koed. flere som har erfaring med dårlig kvalitet på disse? kan legge til at jeg kjører med relativt stive dempere og fjærer med 40mm senk Noen som har anbefalninger på bedre fjærbeinsalger? kun orginale som duger? Når u senker bilen så utsettes fjærbenslagrene(topplager) for enda mere påkjenninger. Anbefaler ved senking at u legger litt penger i det og kjøper noe som K-sport elr GS sine forsterkede. Beklager koed, men de lagrene som kommer derfra er søppel hele skiten.. Ihvertfall de som skal være i "oem" kvalitet og ikke org del.
lierbimmer Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 wow. raskt svar må jeg si:) blir nok ikke koed nå nei! selvom de er grise billige.. orker ikke bytte 2 ganger i året. skal sjekke ut disse forsterkede lagrene. brukt en del penger på understell nå så skal nok spandere på bilen litt kvalitet nå ja.
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 wow. raskt svar må jeg si:)blir nok ikke koed nå nei! selvom de er grise billige.. orker ikke bytte 2 ganger i året. skal sjekke ut disse forsterkede lagrene. brukt en del penger på understell nå så skal nok spandere på bilen litt kvalitet nå ja. Det har med sikkerhet og kjørekomfort å gjøre, så hvis du er som meg så betaler u heller litt mer.. Og får noe skikkelig Husk 4 hjulskontroll når du er ferdig med å bytte alt
lierbimmer Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 oi. fant ingen oppgraderte til bak hos gs får nesten bare ringe å høre med dem da. dem hadde 4 forskjellige på gs velge, velge, velge. hmmm 31402093 (Alternativ vare for 33521132270) Pris 275,00 kr. (inkl mva) 14524 (Alternativ vare for 33521132270) Pris 349,64 kr. (inkl mva) 33521132270 (Original vare) Støtdemperlager bak E-34 org Pris 519,20 kr. (inkl mva) AFS-B711 (Alternativ vare for 33521132270) Støtdemperlager bak E-34 Bilstein Pris 275,97 kr. (inkl mva)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå