B.M.R. Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Da har jeg endelig investert i første bmw. Jeg starter med å legge ut bilder av bilen slik den ser ut i dag, og hvilke fremtidsplaner jeg har for den. Er klar over at dette ikke er den råeste bilen i gata, men jeg er storfornøyd og akter og gjøre noen modifikasjoner mens jeg har den. BMW 318d (e46) touring - 04 mod. Her kommer mer info.. Jeg kommer med fremtidsplaner og mer info etterhvert.. Regner med det blir noen kommentarer rundt felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Gratulerer med din første BMW, og velkommen til forumet Bli kvitt de orange blinklysa, m-tech, sorte nyrer, senk og noen pene felger, så har du en alt for pen bil i mine øyne e46 Touring er veldig fine biler, og i alle fall faceliften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M.R. Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Takk for det ben Vi tenker i de samme gater ser jeg! Lykter og felger er noe av det som skal skiftes først. Jeg heller også mot å fjerne takrails.. Tror det kan skape en illusjon av at bilen er lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Ikke fjern railsa, bilen vil se forferdelig tassen ut uten, mener i alle fall jeg pluss at du får noen fine hull i taket da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M.R. Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hehe. Nå vil jeg selvfølgelig skaffe lister som dekker hullene, men blir nok og prøve meg frem med diverse, diverse Ser de siste to bilene er touring hos deg også, fornøyd med 325´en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Ja, det er jo en mulighet Men personelig syntes jeg det er penere med rails, men vi har alle forskjellig smak (heldighvis, hadde vært litt kjedelig om alle hadde lik smak ) Ja, jeg liker touring veldig godt, og er stor fornøyd med 325'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå