NSR Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Komplett 320 Motor Selges M50B20 (Uten vanos). Motoren sitter fortsatt i bil, og kan evt. prøves før kjøp. Men den blir trolig demontert iløpet av neste uke, så vær rask! 5000,- eller BUD (Da er det selve motoren komplett med servo, dynamo, startmotor, svinghjul, clutch, ledningsnett, hjerne, osv). Har også eksosanlegg, radiator, girkasse, osv som kan selges.
Ludder Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Mista min på 290 noe, så jeg får lete videre etter noe lavere Lykke til med salget
NSR Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Mista min på 290 noe, så jeg får lete videre etter noe lavere Lykke til med salget Kan gå mye lenger enn det da
NSR Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Blir demontert iløpet av neste uke. Så vær rask!
Toastjern Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Hvorfor greier ikke folk å skrive hvor delene ligger hen i Norge? Edit: Spydeberg.. Kom på det nå Intr. i girkassa! Se PM
arne90e30 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 er skåla på bunnbanna framme eller bake? og har du sensor til gass spjeld? ca pris?`
NSR Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 er skåla på bunnbanna framme eller bake? og har du sensor til gass spjeld? ca pris?` Motor er solgt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå