Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har en e36 M sedan. Jeg har aircondition, men vifta fungerer nesten aldri, bare en sjelden gang. så dogger frontruta mi noe sykt, så kan jeg ikke skru på vifta når jeg trenger det. noen som kan hjelpe??

Moderatoredit (R Andersen); Tråden er stengt pga. dårlig overskrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster.

Skrevet

Hvis den funker av og til...

-Dårlig kontakt

Du har analogt klima? altså vri-brytere og ikke knapper?

fungerer den på alle hakkene? 1-4? hvis ikke så er vifte resistor-modulen defekt.

Hvis det den fungerer på alle hakk og du ikke finner noen dårlige kontaktpunkter så er det vel mest sannsynlig at vifta begynner å ta kvelden.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ikke nødvendigvis.. Men du bør kjøpe en ny.. Hadde en kompis som gjorde det der.. å han var skjeleglad han hadde kjøpt ny vifte pga skovel hjulene ikke var satt på allerede.. De kunne han dytte inn og så ta inn motorn.. å klipse de fast.. om du skjønner :)

Har en coupe jeg så er litt usikker om det ser likt ut som på sedan, men tror det er ca likt.

www.koed.no

Skrevet

Sry.. fikk ikke med meg at du svarte.. Du bestiller fra koed.no Det som er billigst ;) Og det koster 1800,- =) Men du må vite hvilken type du har.. Er enkelt, du tar av de små plast skruene og så kommer motoren fram og du leser bare av typen..

Men som nevnt over.. hvis den fungerer av og til, Den fungerer på alle hakk osv.. Så høres det mere ut som dårlig kontakt elns.. Få noen litt kyndige til å se på det før du tar deg utgifta og bytter noe som kan være i allright tilstand :)

Skrevet
ka heter vifta på koed då? e jo dansk.

Tipper den heter noe sånt som "kabineblæser" :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...