Abbis Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Hei. jeg har en e36 M sedan. Jeg har aircondition, men vifta fungerer nesten aldri, bare en sjelden gang. så dogger frontruta mi noe sykt, så kan jeg ikke skru på vifta når jeg trenger det. noen som kan hjelpe?? Moderatoredit (R Andersen); Tråden er stengt pga. dårlig overskrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster.
KrHeLl Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Hvis den funker av og til... -Dårlig kontakt Du har analogt klima? altså vri-brytere og ikke knapper? fungerer den på alle hakkene? 1-4? hvis ikke så er vifte resistor-modulen defekt. Hvis det den fungerer på alle hakk og du ikke finner noen dårlige kontaktpunkter så er det vel mest sannsynlig at vifta begynner å ta kvelden.
Fisher Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Ikke nødvendigvis.. Men du bør kjøpe en ny.. Hadde en kompis som gjorde det der.. å han var skjeleglad han hadde kjøpt ny vifte pga skovel hjulene ikke var satt på allerede.. De kunne han dytte inn og så ta inn motorn.. å klipse de fast.. om du skjønner Har en coupe jeg så er litt usikker om det ser likt ut som på sedan, men tror det er ca likt. www.koed.no
Abbis Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 jah, kor kan eg bestilla ny vifta? å kor masse koste da?
bmwhans Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Du kan jo for eksempel bestille fra, hmmm la meg tenke, BMW!!!
Fisher Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Sry.. fikk ikke med meg at du svarte.. Du bestiller fra koed.no Det som er billigst Og det koster 1800,- =) Men du må vite hvilken type du har.. Er enkelt, du tar av de små plast skruene og så kommer motoren fram og du leser bare av typen.. Men som nevnt over.. hvis den fungerer av og til, Den fungerer på alle hakk osv.. Så høres det mere ut som dårlig kontakt elns.. Få noen litt kyndige til å se på det før du tar deg utgifta og bytter noe som kan være i allright tilstand
Abbis Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 ka heter vifta på koed då? e jo dansk.
Gjest Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 ka heter vifta på koed då? e jo dansk. Tipper den heter noe sånt som "kabineblæser"
Anbefalte innlegg