lovende Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Fikk plutselig lyst å kjøpe meg en Cab. (Tomme Tønner får ansvare for det!) Sia jeg er lærling så havnet jeg på en prisklasse på 50-80Tusen. Da jeg fant denne biln i Harstad var valget lett. Den måtte jeg ha. Bilen: Sommern 2010 vår 2011 BMW 318I som dere alle vet er jo ikke dette noen Racerbil, men var ikke det som var hensikten med kjøpe. Jeg skulle ha en Cruisebil. Nydelig bil å kjøre. trenger ikke større fart enn 15km/t. Må jo huske på å se på jentn åsså! \:D/ Bilen er etter Selgers beskrivelse helt orginal bortsett fra lyktene framme. Visste ikke helt va jeg syntes om disse Devileyes lyktene. Men har kommet fram til at de blir værende på enn så lenge. Så kommer ett spørsmål til dere. Er disse bilene så lav orginal?? Planene med bilen er mange. Vil prøve å holde den "orginal". blir IKKE noe EXTREAM styling. Men liker disse bilene LAV og BREI! men ikke masse luftinntak å monster styling. Noe alla denne: Innvendig er bilen pent behandlet. Det eneste jeg ikke liker er at de harklart å trykke inn noe TRÆ!! det skal være i båt å ikke bil! Noen flere bilder av min bil: Med HardTop: Lykter CCFL Frontlykter (black) * Red/Smoke Baklykter * Smoke Tåkelys * Styling Frontfanger (m-tech) * GT leppe (m-tech) * Sideskjørt * Bakfanger (usikker) Skjermbreddere (infinity II)? evt valsing Vinge/csl (???) usikker M3 speil Felger AC schnitzer Replica(svart m/rød kant)* 225-40-18* Nye Felger usikker på hvordan... Coilovers JOM (80-60mm må bli lavt nåkk) * * = Utført
lovende Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Skrevet Juli 28, 2010 Girkula skal skiftes. har leita meg tullat på nette etter carbon girkula. fant tilslutt på Autoroyal men 1299,- syns jeg var litt meget for girkula. Så skal leite litt mere på Ebay. Bestilt nye Baklykter. valget falt på RedSmoke lykter. Håper det blir bra på bilen.
CeeKay Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Grattis med ny bil Vet ikke helt hva jeg synest om lyktene, men smaken er som baken og alt det der... Ser ut som en grei bil ellers da! Cab trenger ikke gå så værst fort! Skal jo bare sige rundt og se på damer annyways
aplet86 Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 De frontlyktene tror jeg at jeg hadde kasta så langt jeg bare klarte:)
lovende Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Takk Takk. Lyktene vil bli byttet ut etter vært. de er ikke de peneste! Har alltid drømt om Angleeyes lykter. Hva slags lykter skal jeg leite etter?? forskjell på styrken på angeleyes lysene?? må jo visses på lyse dagen også.
aplet86 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Orginale FK Angeleyes er fine, de lyser ordentlig, og har ikke "prikker" rundt i ringen
lovende Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Orginale FK Angeleyes er fine, de lyser ordentlig, og har ikke "prikker" rundt i ringen Hvor får man kjøpt disse??
EirikL Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Grattis med cab. Savner min gamle e36 cab hver gang det er varmt og godt. De derre Audi remsene med lys i frontlyktene må du kvitte deg med i en faderlig fart. De ser dessverre ikke ut i helvette på en torsdag. Du kan ikke cruise forbi Nerstranda og Skarven med sånt
lovende Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Grattis med cab. Savner min gamle e36 cab hver gang det er varmt og godt. De derre Audi remsene med lys i frontlyktene må du kvitte deg med i en faderlig fart. De ser dessverre ikke ut i helvette på en torsdag. Du kan ikke cruise forbi Nerstranda og Skarven med sånt Takk Takk. Lyktene er jeg gla det ikke var jeg som kjøpte! De skal byttes ut! hehe Blir forøvrig bare forbi Nerstranda nu til dags. bare Taxi som får cruise forbi Skarven. desværre! Fikk baklysene idag. blei nesten motert utafor EuroSpar! Bilder kommer Sykt bra blei d.
EirikL Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Faen, har dæm stængt deinn gamle lodestripa mi? Hehe, det måtte vel skje. Jeg kondemnerte eksosanlegget på den første E30'en min i den jævla knekken i veien akkurat i svingen rundt Skarven. Det hørtes plutselig ut som 1,8 literen var blitt uhorvelig mye større Tror forresten du får grei girkule til bilen hos Koed.
lovende Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Jepp den Stripa e ødelagt. :/ Takk for tipset angående girkula! Blir bestilt fra Koed Noen som har prøvd noen av disse lysene?? Hvordan tror dere blir å kle bilen best? FK Automotive FK Automotive AD
bimmer-fan Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 jeg har de nederste lyktene selv, kan skaffe deg de for en billig peng med exenon om du vil ha mener nye selvfølgelig
aplet86 Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Ingen av lyktene! Kjøpt lykter hvor hovedlys og blinklys er separert. Ser mye bedre ut!
lovende Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 jeg har de nederste lyktene selv, kan skaffe deg de for en billig peng med exenon om du vil ha mener nye selvfølgelig Har du bilde av de lyktene på bil? hvor godt lyser egentlig disse Angeleyeslyktene i dagslys? ser man ringene? eller er d bare anntydning til lys? har dere sol i tromsø? Sol og Sol. bare d e oppholdsvær trives man!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå