Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig lyst å kjøpe meg en Cab. (Tomme Tønner får ansvare for det!) Sia jeg er lærling så havnet jeg på en prisklasse på 50-80Tusen. Da jeg fant denne biln i Harstad var valget lett. Den måtte jeg ha.

Bilen:

Sommern 2010

Profilbilde.png

vår 2011

zeg9joerhb7gqvek6kr4.png

BMW 318I som dere alle vet er jo ikke dette noen Racerbil, men var ikke det som var hensikten med kjøpe. Jeg skulle ha en Cruisebil. Nydelig bil å kjøre. trenger ikke større fart enn 15km/t. Må jo huske på å se på jentn åsså! \:D/

Bilen er etter Selgers beskrivelse helt orginal bortsett fra lyktene framme. Visste ikke helt va jeg syntes om disse Devileyes lyktene. :-? Men har kommet fram til at de blir værende på enn så lenge.

Så kommer ett spørsmål til dere.

Er disse bilene så lav orginal??

P7233532.jpg

Planene med bilen er mange. Vil prøve å holde den "orginal". blir IKKE noe EXTREAM styling.

Men liker disse bilene LAV og BREI! :D men ikke masse luftinntak å monster styling. Noe alla denne:

syndicate_wars_124.jpg

Innvendig er bilen pent behandlet. Det eneste jeg ikke liker er at de harklart å trykke inn noe TRÆ!! det skal være i båt å ikke bil! :evil:

6592109_520x0.jpg

Noen flere bilder av min bil:

6592104_520x0.jpg

Med HardTop:

P7233528.jpg

P7233534.jpg

Lykter

CCFL Frontlykter (black) *

Red/Smoke Baklykter *

Smoke Tåkelys *

Styling

Frontfanger (m-tech) *

GT leppe (m-tech) *

Sideskjørt *

Bakfanger (usikker)

Skjermbreddere (infinity II)? evt valsing

Vinge/csl (???) usikker

M3 speil

Felger

AC schnitzer Replica(svart m/rød kant)*

225-40-18*

Nye Felger usikker på hvordan...

Coilovers

JOM (80-60mm må bli lavt nåkk) *

* = Utført

Skrevet

Girkula skal skiftes. har leita meg tullat på nette etter carbon girkula. fant tilslutt på Autoroyal

carbongir.jpg

men 1299,- syns jeg var litt meget for girkula. Så skal leite litt mere på Ebay.

Bestilt nye Baklykter. valget falt på RedSmoke lykter. Håper det blir bra på bilen. :D

Baklykter.jpg

Skrevet

Grattis med ny bil :) Vet ikke helt hva jeg synest om lyktene, men smaken er som baken og alt det der...

Ser ut som en grei bil ellers da! Cab trenger ikke gå så værst fort! Skal jo bare sige rundt og se på damer annyways ;)

Skrevet

Takk Takk.

Lyktene vil bli byttet ut etter vært. de er ikke de peneste! :|

Har alltid drømt om Angleeyes lykter. 8)

Hva slags lykter skal jeg leite etter?? forskjell på styrken på angeleyes lysene?? må jo visses på lyse dagen også. :D

Skrevet

Grattis med cab. Savner min gamle e36 cab hver gang det er varmt og godt. De derre Audi remsene med lys i frontlyktene må du kvitte deg med i en faderlig fart. De ser dessverre ikke ut i helvette på en torsdag. Du kan ikke cruise forbi Nerstranda og Skarven med sånt :lol:

Skrevet
Grattis med cab. Savner min gamle e36 cab hver gang det er varmt og godt. De derre Audi remsene med lys i frontlyktene må du kvitte deg med i en faderlig fart. De ser dessverre ikke ut i helvette på en torsdag. Du kan ikke cruise forbi Nerstranda og Skarven med sånt :lol:

Takk Takk.

Lyktene er jeg gla det ikke var jeg som kjøpte! :P De skal byttes ut! ;) hehe

Blir forøvrig bare forbi Nerstranda nu til dags. bare Taxi som får cruise forbi Skarven. desværre! :(

Fikk baklysene idag. blei nesten motert utafor EuroSpar! :P Bilder kommer ;) Sykt bra blei d. :D

Skrevet

Faen, har dæm stængt deinn gamle lodestripa mi? Hehe, det måtte vel skje. Jeg kondemnerte eksosanlegget på den første E30'en min i den jævla knekken i veien akkurat i svingen rundt Skarven. Det hørtes plutselig ut som 1,8 literen var blitt uhorvelig mye større :lol:

Tror forresten du får grei girkule til bilen hos Koed.

Skrevet

Jepp den Stripa e ødelagt. :/

Takk for tipset angående girkula! :D

Blir bestilt fra Koed

billedeCA9O4BKB.jpg

Noen som har prøvd noen av disse lysene?? Hvordan tror dere blir å kle bilen best?

FK Automotive

FKBl.jpg

FK Automotive

FK.jpg

AD

ad.jpg

Skrevet
jeg har de nederste lyktene selv, kan skaffe deg de for en billig peng med exenon om du vil ha :)

mener nye selvfølgelig

Har du bilde av de lyktene på bil? hvor godt lyser egentlig disse Angeleyeslyktene i dagslys? ser man ringene? eller er d bare anntydning til lys?

har dere sol i tromsø?

Sol og Sol. bare d e oppholdsvær trives man! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...