Gå til innhold

Vinyfolie - egen design / tekst / katalog - Jeg kutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har litt folie igjen som jeg gjerne vil få solgt fordi det tar opp plass og jeg må finansiere studiene mine. Så jeg vil tilby dere på bimmers muligheten til folie til bilen for å skille den litt ut.

Jeg har en enkel plotter som kan kutte ut ensfarget og stiliserte linjetegninger med folie i noen få forskjellige farger. Eller selvsagt ren tekst. Det må ikke være til bilen: dusjkabinettet, PC-kabinettet, kjøleskapet, døra, vindusruten eller direkte på bilen.

Om du har en .eps fil eller en tegning så send den til meg så svarer jeg om det er mulig og hvordan den evt. vil se ut.

Hvis du ikke har noen ide om hva du vil ha har jeg funnet en katalog med ting jeg kan trykke om du finner noe du vil ha:

http://lol2k.no/SignArt_Catalog.pdf

Priser: Jeg krever forskuddsbetaling for merker og porto. Bestilling skjer på PM :)

Priseksempler:

Bredde: 30 cm x Høyde 10 cm = ca 50,- (+porto)

Bredde: 60 cm x Høyde 30 cm = ca 150,- (+porto)

Fargene jeg har er: hvit, svart, rød, blå, gull, sølv, frostet, grå og mørk sølv.

Jeg kutter ut ønsket design, så legger jeg på applikasjonpapir og sender i posten. Når du mottar designet river du av applikasjonspapiret så designet sitter igjen på "klistremerket" så putter du den på ønsket sted, gnir litt over og river av applikasjonspapiret og voilá :D

Førsmann til mølla så lenge folien varer! (Har ikke allverdens)

Eksempel:

pe8pr4akutdnk0xwtruo.jpg

Mvh

Magnus

Skrevet

Hahhae, da skjønner jeg ikke helt :lol:

Tuklet med noen innstillinger i nettleseren?

Stilt inn noe på brannmuren?

Surfer gjennom proxy?

Må nesten gi opp jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...