RippedLikeAPig Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 God aften! Selger sportsinteriør i skinn som står på Hamar. Interiøret kommer fra en E34 530. Det meste er med, unntatt taktrekk, og gulvmatter. Interiøret har ikke vært montert i noen bil i mitt eie. Bare stått lagret. Ingen alvorlige mangler, men noen skjønnhetsfeil her og der. Førersetet bærer preg av mye ut og inn av bilen opp igjennom. Litt slitt med andre ord som en kan se av bildene. Misfargingen er slitasje, og jeg vil anta at dette eventuelt må farges opp igjen uten at jeg veit så altfor mye om dette. Ryggen på begge fremsetene har noen småe hull. Hva dette kan ha kommet av veit jeg ikke. Lista på venstre dørtrekk bak sitter ikke på. Dette er vel ikke verre enn å bare lime regner jeg med. Til slutt, på toppen på baksetene, der hvor sikkerhetsbeltene kommer, mangler det et deksel på venstre side. Dette var ikke med når jeg hentet interiøret. Veit ikke hvor vanskelig det er å få tak i slike småting. Ellers er interiøret i generelt god stand. Ingen sømmer har revnet, og det er heller ikke gjennomslitt noen steder. Skulle det være noe mer å lure på er det jo bare å spørre her, eller sende en PM. Det er ikke alltid like lett å huske på alt her og nå. Jeg legger prisen på 5500 kr. Gjør oppmerksom på at jo raskere avgjørelse og raskere henting, desto billigere! Så får vi se hva folk kan få til. Kom også gjerne med bud. I tillegg kan jeg også hjelpe til med frakt. Kontaktinfo; E-mail: haugrav_88@hotmail.com Telefon: 99530133 Mvh, Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 tror kansje dette kommer fra en touring med tanke på at det er delt baksete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RippedLikeAPig Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 tror kansje dette kommer fra en touring med tanke på at det er delt baksete Tja. Det stemmer ja, og det er vel relevant. En 530 touring fra 1993. Takk for det bmwm535i. Flere interessert? Allerede fått et par potensielle kjøpere. Mvh, Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå