Gå til innhold

Feilprodusert Powerflex? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Presset nettopp inn de eksentriske foringene mine fra Powerflex, da jeg var ferdig oppdaget jeg noe som så litt rart ut...

Den venstre foringa er eksentrisk, altså ut av senter i begge deler av den 2-delte foringen.

Den høyre derimot, er riktig i den ytterste delen, men den innerste delen går motsatt veg, selv om den er støpt til å ikke passe inn på noen annen måte, skal det være slik?

Legger noen forklarende bilder her, og håper noen kan gi meg et svar på om det er jeg som har gjort en glipp, eller powerflex som har gjort en glipp :oops:

hzlb9niqs70p6fxg8f07.jpg

7lh5uf7a8upb0oomggx0.jpg

2bii2cwk07cmoumnw6q5.jpg

Skrevet

Opp. trenger litt hjelp med dette. Den midterste blå delen på høyre foring mistenker jeg å ha feil utskjær bak, for den kan jo bare stå i en posisjon.

Skrevet

Ser nå at jeg har plassert de sorte ytterdelene vendt feil veg, men det er nå lett å gjøre noe med.

Men de i midten er jo umulig å sette inn på noen annen måte, så de må jo være feilprodusert.

Skrevet

ser ut som du har fått 2høyre foringer. de 2 svarte er montert feil vei ja, men som du sier er det ikke mulig å sette de blå feil vei da de har spor til den utforminga i bærearmen. skal også stå på foringa hvem side det er til. tipper på at den ene er feilmerka ellers står det høyre på begge

Skrevet
ser ut som du har fått 2høyre foringer. de 2 svarte er montert feil vei ja, men som du sier er det ikke mulig å sette de blå feil vei da de har spor til den utforminga i bærearmen. skal også stå på foringa hvem side det er til. tipper på at den ene er feilmerka ellers står det høyre på begge

hva skjer om du dreier den en halv omdreining da? ser da ut som at den blir eksentrik rette veien da, tenker dsa på hele foringa.

men jeg skal i allefall kjøre orginale m3 eksentriske foringer :D

Skrevet

Ja. får nye foringer fra koed. har bilde av baksiden og, men har ikke kabelen til telefon:p Men uansett, de står korrekt presset inn i utforminga i bærearmen, og foringene er merket (og presset inn) Left, Right. Så er snakk om feilproduksjon :applause:

Men nye foringer er på vei, så får håpe de er riktig da ;)

Skal ta bilder av nye og gamle her når jeg får de gamle av og har fått de nye :)

Skal selfølgelig også presse inn den sorte ytterdelen inn riktig vei ;)

Skrevet

hva skjer om du dreier den en halv omdreining da? ser da ut som at den blir eksentrik rette veien da, tenker dsa på hele foringa.

men jeg skal i allefall kjøre orginale m3 eksentriske foringer :D

Er snakk om feilproduksjon, så nye er på vei :)

Men jeg hadde presset inn den sorte ytterdelen feil veg, så den tar jeg på meg, men den blå indre-delen er feil-støpt.

Må vel også prøves med orginale eksentriske M3 foringer, men får foreløpig prøve disse å se om de duger :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...