kennny Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 selger alt igrunn.. font, skjermer å panser er ødelagt. har strøkent stoff interiør med delt baksete rygg simons bakpotte, stussene er litt skadet, skal prøve å fikse det. +++ mye annet har ikke fått start på motoren etter kræsjen =/ men den kan selgest i deler så snart jeg får tatt den ut.. har ikke plass i garasjen til å få tatt den ut ennå Bilder kommer ! hvordan legger jeg til bilder ? kan nås på 90 65 10 97
henrik_h Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Har du bakfanger? Og passer den til 318is? God stand?
kennny Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Har du bakfanger? Og passer den til 318is? God stand? bakfanger har jeg, er usikker på standen, kan sjekke senere idag, å knipse noen bilder
Glennski Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 bump, hvordan legger jeg til bilder ? Når du lager en ny post så trykk på "bla gjennom" under tekstfeltet. Deretter velger du bildene du skal legge til. Når du er ferdig, så trykk på "Start Uploading" og kopier inn teksten for å legge inn hvert enkelt bilde.
kennny Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 bump, hvordan legger jeg til bilder ? Når du lager en ny post så trykk på "bla gjennom" under tekstfeltet. Deretter velger du bildene du skal legge til. Når du er ferdig, så trykk på "Start Uploading" og kopier inn teksten for å legge inn hvert enkelt bilde. Takk ;D da er det bare å knipse dem igjen ;D
SeiKo Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Har du coil med kabler? Tilstand på disse og hvor i landet holder du til? Pris?
kennny Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Har du coil med kabler? Tilstand på disse og hvor i landet holder du til?Pris? Har coilene med ledninger ja, mener på at de skal være i bra stand, motoren er nesten komplett,, mangler kun noen slanger under innsuget. Holder til uttenfor Ålesund Kom med bud du
jovnarene Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 passer front ruta til en 325i coupe e36? isåfall er jeg intr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå