kennny Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 passer front ruta til en 325i coupe e36? isåfall er jeg intr. jeg tror ikke den passer, dessverre... =/
oege Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Send meg en melding når du har fått plukket av det vi snakket om da, så skal jeg fyke utover og hente det jeg
kennny Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Send meg en melding når du har fått plukket av det vi snakket om da, så skal jeg fyke utover og hente det jeg will do
baremats91 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 er taktrekk, deksler på a,b og c stolper og hattehylle svart?
kennny Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 er taktrekk, deksler på a,b og c stolper og hattehylle svart? takk trekket og stolpene er lyse og hattehyllen er jeg usikker på :s men må ha ene c stolpe trekket selv.
kjellan Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Har du bensinpompe?? Pris? Høyre spindel bak? Pris?
kennny Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Har du bensinpompe?? Pris?Høyre spindel bak? Pris? ja, bensin pompen har jeg spindelen er det bak bremseskiven ??-.-
kennny Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Er det vanosmotor? er ikke sikker, er en 92 mod, er ikke sikker på når vanos kom jeg ?:s tror ikke det er en vanos motor..
kjellan Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Har du bensinpompe?? Pris?Høyre spindel bak? Pris? ja, bensin pompen har jeg spindelen er det bak bremseskiven ??-.- Ja det er den som ligger bak skiven. Pris for pompen da?
kennny Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Har du bensinpompe?? Pris?Høyre spindel bak? Pris? ja, bensin pompen har jeg spindelen er det bak bremseskiven ??-.- Ja det er den som ligger bak skiven. Pris for pompen da? Kan ikke ta av spindelen enda da=/ har ikke fått den inn i garasjen ennå =/ hva er den verdt da ? kom med ett fornuftigt bud da ;p
Chrissstian Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Hvilket ratt står det på bilen? Er det slitt? Send gjerne bilder på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå