Gå til innhold

Min BMW e30 325ix *oppdatert med nye bilder*

Share

Anbefalte innlegg

325ix 86mod med 89mod eksteriør. Er chippet og byttet til kvassere cam så har ca 200hk.

Hentet denne i oslo for ca 1 mnd siden:) Kmstand var 224.000 da jeg hentet den. Facelift frontfanger og bakfanger, M3 vinge, IX skjørter, elektriske recaro stoler framme med sånn luft justering i ryggen.

felgene kjøpte jeg etter jeg kjøpte bilen, Keskin kt1

Slik så den ut da jeg kjøpte den.

mo67dipgd9dlscw0dfol.jpg

k3vov0c8mxgw7e4l26qu.jpg

5n4yn6891mjruancw16a.jpg

slik ble den med Keskin felgene og en skikkelig vask.

12wlbdmtl8secv2z7mbv.jpg

7bgrokn7zrilmt2w181z.jpg

6vsaa3cv2c47huq2x5jz.jpg

cibikhp3f3vl3iwc3qc9.jpg

og sånn er den nå, Sorte DE lykter og resten av lyktene har jeg sotet selv. Sprederne ble litt i mørkeste laget, men jeg prøver å finne original sotede spredere.

0hvh8itapsiu9epkpbmd.jpg

pn7uw8hkd6837a3wpgys.jpg

m12np6t2eac8qmcfxo5u.jpg

uhcy7ed2c24fvado4uz3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en utrolig flott ix! Pøs på med bilder fra alle mulige vinkler. Når det gjelder coilovers, frykter jeg at du må skyte en hvit pil etter det. Har i løpet av 1,5 års leting på nettet ikke funnet noen som lager det til ix. Men personlig synes jeg ikke ix'ene passer blodsenk. Det er liksom en mini-SUV :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen IX, likte godt M-tech 2 plasten, og ikke minst felgene, de satt som et skudd. Har lest noe om at om du senker en IX for mye vil drivakslene fremme komme i feil vinkel, og vil til slutt ryke ved belastning, korrekt? Har aldri sett coilovers til IX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ixen her, den likte jeg veldig godt :P Hvilken senk står på nå da? Og dimensjonen på Keskhin felgene da? Likte den virkelig godt, satser på at min blir like fin :P

Er ikke sikker på hvilken senk som står på nå. Demensjonene er 215/40/16 framme og 225/40/16 bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen IX, likte godt M-tech 2 plasten, og ikke minst felgene, de satt som et skudd. Har lest noe om at om du senker en IX for mye vil drivakslene fremme komme i feil vinkel, og vil til slutt ryke ved belastning, korrekt? Har aldri sett coilovers til IX.

Hørtes rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor brede er felgene dine?

Er på utkikk etter nye felger til ix'n min, og de her så jo ut til å passe kjempe fint :)

Hvor mye går forresten de felgene for?

edit: forresten, har du spacers på eller passer felgene originalt? Noen som vet ET på felgene og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen IX, likte godt M-tech 2 plasten.

Hvor er M-tech2 plasten her egentlig??

Forøvrig en pen bil ja :)

Haha, det må ha vært en SKIKKELIG bom fra min side! Blir slik om man åpner 30 tabs på en gang, forveksler mellom tråder :lol: Beklager så meget for bryderiet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...