Raptor91 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 325ix 86mod med 89mod eksteriør. Er chippet og byttet til kvassere cam så har ca 200hk. Hentet denne i oslo for ca 1 mnd siden:) Kmstand var 224.000 da jeg hentet den. Facelift frontfanger og bakfanger, M3 vinge, IX skjørter, elektriske recaro stoler framme med sånn luft justering i ryggen. felgene kjøpte jeg etter jeg kjøpte bilen, Keskin kt1 Slik så den ut da jeg kjøpte den. slik ble den med Keskin felgene og en skikkelig vask. og sånn er den nå, Sorte DE lykter og resten av lyktene har jeg sotet selv. Sprederne ble litt i mørkeste laget, men jeg prøver å finne original sotede spredere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i coilovers til IX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Dette var en utrolig flott ix! Pøs på med bilder fra alle mulige vinkler. Når det gjelder coilovers, frykter jeg at du må skyte en hvit pil etter det. Har i løpet av 1,5 års leting på nettet ikke funnet noen som lager det til ix. Men personlig synes jeg ikke ix'ene passer blodsenk. Det er liksom en mini-SUV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Takk trenger den litt stivere fordi hjulene er litt for store så jeg kan ikke ha passasjerer bake ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Hehe, da er løsningen å røske ut baksetene og smette inn et bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 ja, eller slanke de som sitter baki! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Grats med dritfin IX ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Ixen her, den likte jeg veldig godt Hvilken senk står på nå da? Og dimensjonen på Keskhin felgene da? Likte den virkelig godt, satser på at min blir like fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Meget pen IX, likte godt M-tech 2 plasten, og ikke minst felgene, de satt som et skudd. Har lest noe om at om du senker en IX for mye vil drivakslene fremme komme i feil vinkel, og vil til slutt ryke ved belastning, korrekt? Har aldri sett coilovers til IX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Ixen her, den likte jeg veldig godt Hvilken senk står på nå da? Og dimensjonen på Keskhin felgene da? Likte den virkelig godt, satser på at min blir like fin Er ikke sikker på hvilken senk som står på nå. Demensjonene er 215/40/16 framme og 225/40/16 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Meget pen IX, likte godt M-tech 2 plasten, og ikke minst felgene, de satt som et skudd. Har lest noe om at om du senker en IX for mye vil drivakslene fremme komme i feil vinkel, og vil til slutt ryke ved belastning, korrekt? Har aldri sett coilovers til IX. Hørtes rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Hvor brede er felgene dine? Er på utkikk etter nye felger til ix'n min, og de her så jo ut til å passe kjempe fint Hvor mye går forresten de felgene for? edit: forresten, har du spacers på eller passer felgene originalt? Noen som vet ET på felgene og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Meget pen IX, likte godt M-tech 2 plasten. Hvor er M-tech2 plasten her egentlig?? Forøvrig en pen bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Meget pen IX, likte godt M-tech 2 plasten. Hvor er M-tech2 plasten her egentlig?? Forøvrig en pen bil ja Haha, det må ha vært en SKIKKELIG bom fra min side! Blir slik om man åpner 30 tabs på en gang, forveksler mellom tråder Beklager så meget for bryderiet, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå