Gå til innhold

Bmw e36 M3 selges. SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Problemet er nok at bilen ikke har vært i landet i mer enn 4 år. Så da venter det en kraftig bot pga effektøkning hvis man skulle bli stoppet/sjekket.

Skjønner ikke problemet,finner du mange subaru sti,cossier,200sx osv som er trimma oppi skyene for ikke og snakke om alle bilene som er chippa????

Ikke noe værre dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg kan kjøpe den med alt som nevnes i annonsen til finn.no uten noe felger for 90.000,- henter den så fort som mulig! deal?

Reiser på ferie mandagsmorgen og blir borte en uke så det kan ikke bli før det.

De felgene er ikke vært noe særlig så 95000 er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er nok at bilen ikke har vært i landet i mer enn 4 år. Så da venter det en kraftig bot pga effektøkning hvis man skulle bli stoppet/sjekket.

Skjønner ikke problemet,finner du mange subaru sti,cossier,200sx osv som er trimma oppi skyene for ikke og snakke om alle bilene som er chippa????

Ikke noe værre dette her!

Joda, det finnes mange slike biler. Men disse har da som regel orginal motor.

Vil tro det vil være enklere å se at denne bilen er trimmet, da det egentlig skal være en 1.8 4 syl motor.

Men sjangsen er fortsatt liten for å bli tatt da.. Så lenge mann ikke kjøres tulling og tiltrekker seg unødig oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er nok at bilen ikke har vært i landet i mer enn 4 år. Så da venter det en kraftig bot pga effektøkning hvis man skulle bli stoppet/sjekket.

Skjønner ikke problemet,finner du mange subaru sti,cossier,200sx osv som er trimma oppi skyene for ikke og snakke om alle bilene som er chippa????

Ikke noe værre dette her!

Joda, det finnes mange slike biler. Men disse har da som regel orginal motor.

Vil tro det vil være enklere å se at denne bilen er trimmet, da det egentlig skal være en 1.8 4 syl motor.

Men sjangsen er fortsatt liten for å bli tatt da.. Så lenge mann ikke kjøres tulling og tiltrekker seg unødig oppmerksomhet.

Uenig på det første der for de fleste flesker til med turbo som helst strutter opp over motor og helst i crom med masse blå jallaslanger :)

Kjør som folk så er det ikke problem [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gi deg 95tusen hvis du møtes meg i oslo/gardemoen, 90tusen kommer jeg til deg. svar meg fort da, da jeg har en annen bil jeg se på også.

Har en som kommer og henter bilen hjem til meg for 95tusen om en uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gi deg 95tusen hvis du møtes meg i oslo/gardemoen, 90tusen kommer jeg til deg. svar meg fort da, da jeg har en annen bil jeg se på også.

Har en som kommer og henter bilen hjem til meg for 95tusen om en uke;)

solgt?

Nei desverre,mange "luringer" der ute #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...