ArildSN Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 jeg er ganske fersk på M utgaver. Men har funnet en bil jeg kunne tenkt meg. Kan dere her inne hjelpe meg med og slå meg til ro med at dette er bilen for meg? det jeg vet er: 1996 3.2liter 321hk kun 105000KM ! entusiasteid og kjørt på prøveskilter. el cab,klimaautomatik,el seter,sportskinn,skipose,vindshot og hardtop.++ jeg lurer også på verdien på bilen. utifra deres synspunkt. Takker for tilbakemeldinger.
Dirty Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 norske skilter på den ? såfall 230-250 uregga ikke mye over 120
ArildSN Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 bilen skal regges! med så lav km håper jeg da verdien er mere en 230k
ArildSN Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 men hjelp ferskingen litt da Motorkode? er det orginale lykter? osv. osv.
Dirty Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 bilen skal regges! med så lav km håper jeg da verdien er mere en 230k ja hva mener du den er verd da? er jo en gammal bmw. 130-150 mener jeg er marketspris på en slik bil
ArildSN Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 det skal jeg være enig i. men markedet sier noe annet heldigvis
winchester Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 men hjelp ferskingen litt da Motorkode? er det orginale lykter? osv. osv. Motorkoden er S50B32.
Dirty Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 det skal jeg være enig i. men markedet sier noe annet heldigvis Det gjør nok desverre ikke det, de bilene som ligger på finn.no med høy pris har ligget der i år og dag så må nok skuffe deg der desverre. greit nok det ikke er så mange orginale 3.2 i norge men den skal være vanvittig strøken for at den skal gå for rundt 250 som pleier å være max pris på disse bilene.
ArildSN Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 det skal jeg være enig i. men markedet sier noe annet heldigvis Det gjør nok desverre ikke det, de bilene som ligger på finn.no med høy pris har ligget der i år og dag så må nok skuffe deg der desverre. greit nok det ikke er så mange orginale 3.2 i norge men den skal være vanvittig strøken for at den skal gå for rundt 250 som pleier å være max pris på disse bilene. Så det du sier er at bilen du selv kjører dog det ikke er en cab. er ikke værdt det den koster? Og du prøver senke markedsverdien på en bil som begyner og bli sjelden i en orginal utgave, pga unge 18 åringer som pappa spanderer bil på skal kaste på masse greier for at dem drømmer om egentlig og kjøre Touring Car Championchip? jeg har sett på markedet i ca 1 år etter denne bilen. Det er kun 1 bil som appelerte litt til med. og det var 1 rød orginalbil som sto til 199000.- noe jeg selv mente var riktig pris. men ojda, den var solg før jeg rakk og slippe en fjert. kan du si meg hvem som har stått så lenge på finn? jeg vet bare om en overpriset widebody, og en rød ((ikke noe mixe bil)tenk og skrive mixe bil i en annonse hahaha) som har stått en god stund. men langt i fra et år (og en dag). uansett. jeg kommer og lager meg konto på et BMW forum. og blir litt sjokka av at 1 post jeg skriver, så er det en som prøver senke markedsverdi på en flott bil... tar jeg feil nå? eller er dette litt wierd?
winchester Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Er det din bil eller? Virker nesten som at du prøver å finne gode argumenter for å lage en salgsannonse på bilen. Hvorfor i all verden vil du forsvare at bilen skal være verdt minst 230 000,- når du skal kjøpe den? Vanligvis vil folk ha biler billigst mulig, selv om de er i teknisk god stand.
ArildSN Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 jeg vil jo kjøpe en bil som er go verdi på. Bilen finner du i tyskland. så den er ikke min enda nei. men jeg har reservasjon på den. Skjønner tankegangen din iogmed at jeg er er ny på forumet. Men du tar nok feil der. Bilen er entusiasteid og en 96 med rett over 100000 er ikke lett og finne. Jeg jobbet på et verksted i 1996 og da kom det en M3 cab og kjøpte felger og dekk, etter det har jeg altid ønsket meg en sånn. og jeg tror etter og ha sett på markedet at det er en bil som nå vil starte stige i verdi. derfor velger jeg og skaffe meg en nå.
bmwkizn Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Utrolig flott bil. Bilen er verd det DU er villig til å gi for den. Bil er noe man taper penger på uansett, så her må du nok tenke på hvor mye du vil gi for en slik bil, og hvor mye du er villig til å evt tape på den i verste fall.
Dirty Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Hvorfor spørr du i en tråd når du tydeligigvis har laget\vet svarer ? Nei bare betalt dyre dommer for en M3. Skjelden ? haddet det vært e30 hadde det vært noe annet. se i utlandet er flere m3er en 320\325 til salgs. men å betale nermere 300 eller hva du mener den er værd er jo bare galskap. e36n er jo så myk også som Cab så hadde aldri kjøpt M3 Cab, men det er nå meg. Pen og strøken det var den, men å betale over 250 tusen for den er galskap i mine øyner. strøken M3 fra tyskland ligger vel på alt fra 40-80 tusen i England 30-50 ( Cab er vel noe dyrere) mens e30 ligger fra 150 og oppover vis ikke enda mer, lenge siden jeg har kikket. sier litt om hva som er sjeldent min bil er ombygd, mener den har en verdi på rundt 150 tusen slik den er idag.
mrmpower Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 e36m3 holder ikke prisen som e30m3 gjør en slik strøken cab ligger fra 220 250, kjøper du den nå for 250, får du 180k tilbake om 2-3år i samme stand vanskli marked for dyre e36 i norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå