krissy Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 selger det meste som trengs for å bygge om fra 2.5l til 2.7l. Har en 2.5l blokk som er pussa, lakka svart, hona, bytta rådelager og veiv lager. har veiv fra 524td, råder fra 2l og stempler som ikke er like høye som orginale. Det er det som trengs for at den skal bli 2.7l. Har også nye pakkninger og simringer til hele motoren + forsterka toppaking fra krb. Selger også en diesel kasse som har samme utveksling som e36 m3. Den er perfekt til turbo bygging fordi det er en mye strekere kasse. Tåler mer juling. Har også alt av turbo ting til denne motoren om det er noen som vil putte på turbo også. Så om det er en med litt mer tid til å skru enn meg så er det bare å gi bud på hele motoren med alt eller en og en del. Er i alle fall alt som trengs for å få en 2.7l motor i e30 mvh Krister
OTffs Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Prisanntydning med og uten turbo? Er sugen på 2,7 turbo, så dette hørtes ideelt ut Hvor i landet hører du til?
krissy Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 er ikke sikker på pris... er bare å komme med et bud så skal jeg se hva jeg synes. jeg hører til i drammen
Dan327t Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Er det kassa med riktig vinkling for m20? hvilken mellomaksel må brukes og pris på kassa? Dan
Toralfen Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 mye skal du ha for det du har av turbo deler da? sitter med akkurat samme oppsettet selv bare uten turbo delen:P
Olan Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 bare topp som mangler for å bli komplett ? Pris ?
bmwe34t Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 e d så at vi kjøre en bud runde på d da?? i så fall byr eg 2000kr før blokka å alt som du har til den... ikke nå turbo greier å ikke kasse....
krissy Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 kan kjøre bud runde, men må nok øke den prisen før det blir aktuelet.. det er nye rådelager, veievlager, pakkninger og simringer.. blokka er hona
bmwe34t Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 sia d va veldig dårlig respons hær kan du jo komme me en minimums pris da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå