martinroneid Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 hei skal til tyskland til uken. å har tenkt å bestille service på albert bauer i flensburg. har en 2000mod 530 dat som har gått 240.000 siste service i hefte var på 190.000. Når jeg ringte å snakket med de fikk jeg pris på inspeksjon 1 og 2 sammen til 1000 euro. Jeg trodde 2 var det samme som 1 men enda mere grundig eller tar jeg veldig feil. inspeksjon 1 var 450 euro inspeksjon 2 var 550 euro hva er forskjellen på disse å hva trenger jeg.
Gjest Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 høres ikke så bra ut. inspeksjon en og to er to froskjellige servicer, men allikevel samme. du kan ikke ta bare insp 2, da denne som du sier inneholder alle punktene i insp 1. ville funnet meg et verksted som vet hva de prater om. ta insp 2, husk også å bytte veivhusventilasjonsfilter (heter hvert tredje oljeskift, derfor glemmes dette ofte av de som tar service), kjølevæske og bremsevæske. ville kanskje også vurdert å bytte olje og filter på kasse.
Gjest Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 ikke meniga å si noe negativt om et firma som for alt jeg vet har kjempe god greie på bmw. (!) men det som du gjenforteller her om service stemmer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå