Myrmo Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 kunne tenkt meg 60mm foran 50mm bak senkefjærrer på min touring noen som vet om noe ? helst kjapt send link ;D kan også være billige coilovers!
bmwkizn Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 har du nivåregulering på bilen din? isåfall trenger du ikke fjærer bak. Da er den senket bak bare med en enkel programering igjennom en diagnose på ditt lokale BMW verksted.
Hawkon88 Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 coilovers er greiest. Er mye lettere å få høyden som du vil, samt muligheten til å justere opp på vinterstid..
Mikael-B Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Coilovers er greiest når du skal så lavt, da du uansett burde ha senkedempere hvis du skal lavere enn 40-50mm. Redline/TA Technix fra qwt.no/senk.no er et greit produkt, bruker det selv. Supersport fra GS funker bra. De har også sett med fjærer fra både Eibach og Supersport som fungerer fint.
Myrmo Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 bestilte meg 60mm senkefjærer og fjærskåler fram så d blir top tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå