Niklas Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Hei! Vurderer salg av bilen min. Kort beskrivelse: BMW e36 M3 3.0 95mod. ca 171 000km Bilen er opprinnelig ein e36 318is som vart importert i 99. Kondemnert i 07, karosseribytte til e36 m3 og deretter godkjent "ombygd". Men bilen har aldri blitt "ombygd".. Karosseriet er org M3 Ting som er bytta det siste året og fjoråret: -clutch -frontruta -powerflex i forstilling -indre/ytre ledd i styring -ledd til stabstag forran -bremser f+b -frontfanger -nylakkert frontfanger+grill -1stk ny felg + 2stk nye goodyear eagle f1 framme -lykteglas framme -bærearm framme -nyutført hjulstillingskontroll Kan elles legge til at bilen har fått masse nytt "småplukk" som filter til vanos, pollenfilter, trykkventil motor, kjøleslanger, div pakkninger osv.. Utstyrt med orginale contour felger i dim 7,5" framme og 8,5" bak. (215/45 og 235/40). Har ikkje vinterfelger då bilen ikkje har blitt vinterkjørt. Rustfri! EU ok til slutten av 2011. Bilen har stor kjørekomputer, el seter og IKKJE takluka Lyktespylere (mangler dyser), solgardin i bakruta, armlene med koppholder og myntholder, startsperre, mpedal sett. Legger ved utstyrslista som vedlegg. Det står Bilstein dempere framme, tårnstag i motorom, 97grill med sorte nyrer. Servicehefte fram til den kom til norge i 07. Foreligger kvitteringer for langt over 100k dei siste 3åra. Negative ting: -Steinsprut på panser og litt på framskjermer -Småting som det elles er på 15 år gamle biler Ta kontakt på pm eller tlf: 975 52 007 mvh Niklas Martin Haldorsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Jeg som ikke så prisen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Jeg som ikke så prisen eller? Står bud Er litt usikker på minstepris. Lufter salg. Kan også vurdere innbytte i rimelig BMW eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M.W_Touring Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 er kansje litt lite men begynner på 90000,- eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Intr i E38? Hvilke småting er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 er kansje litt lite men begynner på 90000,- eg Hehe, er ein start. Men er nok litt lite som du skriv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Intr i E38? Hvilke småting er det? Hm, kanskje det? Meir info? Det er standard småting som dette med steinsprut, den eine justeringa på setet fungerer ikkje (motor går men seterygg beveger seg ikkje). Mangler motordeksel under og muligens ei reim sombegynner å bli slitt. Typiske ting som ikkje treng å koste så mykje for å reparere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Okei! Her er link til bilen min: viewtopic.php?f=6&t=154639 Den er så og si strøken, det er noen små steinsprut på panseret, og en liten skrape i ene speilet. har fullt servicehefte, utenom siste oljeskift(som ble tatt av meg, er mekaniker). Har tenkt å legge min for salg i 170 000 krs klassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Okei!Her er link til bilen min: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=154639 Den er så og si strøken, det er noen små steinsprut på panseret, og en liten skrape i ene speilet. har fullt servicehefte, utenom siste oljeskift(som ble tatt av meg, er mekaniker). Har tenkt å legge min for salg i 170 000 krs klassen Hei! Fin bil du har, men tenkte innbytte i ein rimeligere bil, har tenkt meg rundt den samme prisklassen som du har satt. Tenkte innbytte inntil 50k max ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Oppdatert med pris / bud i første innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Liten interesse for "orginal utsjåande" M3 ? Er prisen for høg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Antageligvis, ellers hadde den vært solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 hehe, får vel slå av ein liten slant då Får legge den ut på finn osl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Annonse lagt ut på autodb Kom gjerne med bud, men ikkje tullebud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå