Gatebil91 Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Jeg har en 318 tds som er tungstartet og blir bare værre for hver uke som går. Når motoren er kald/når glødepluggene slår inn er den lettstartet, men når den er varm er den tungstartet, spessielt rett før glødepluggene slår inn. I vinter var bilen umulig å få start på i under -5grader. Da byttet jeg glødeplugger og den ble enken å få start på kald motor, men var fortsatt tungstartet på varm motor. Filer i alt fra 5 sec til 15 sec. hmmmm grovt irriterende
Tore Diesel Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Ville satt min lit til at en eller flere av dysene dine begynner å bli slitt.
ehrnst Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 har opplevd at det er lekkasjen i slangene til dysene og. Hadde dette på min. en kompis hadde på sin 525tds også. symptomene var helt like
Gatebil91 Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Har lenge tenkt å gå over brennstoffventilene, er det noen som vet hva åpningstrykket er? En ting til, når jeg fikk bilen ladet den 1.2bar, så kjørte jeg til Mo i Rana på sommertreff i vår, da jeg hadde passert Brønnøysund merket jeg at turboen hadde sluttet og "kvine". Stoppet og kobblet på måleren og da viste den 0,7bar, nå lader den 0.9 - 1.1bar og "kviner" ikke. "kvininga" var bare på lavt turtall.
Gatebil91 Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Klaring på ventiler og åpningstrykk på brennstoffventiler?
Esbos Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 En annen trå om omtrent det samme; viewtopic.php?f=1&t=157272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå