Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 318 tds som er tungstartet og blir bare værre for hver uke som går.

Når motoren er kald/når glødepluggene slår inn er den lettstartet, men når den er varm er den tungstartet, spessielt rett før glødepluggene slår inn.

I vinter var bilen umulig å få start på i under -5grader.

Da byttet jeg glødeplugger og den ble enken å få start på kald motor, men var fortsatt tungstartet på varm motor.

Filer i alt fra 5 sec til 15 sec. hmmmm grovt irriterende :(

Skrevet

har opplevd at det er lekkasjen i slangene til dysene og.

Hadde dette på min. en kompis hadde på sin 525tds også. symptomene var helt like

Skrevet

Har lenge tenkt å gå over brennstoffventilene, er det noen som vet hva åpningstrykket er?

En ting til, når jeg fikk bilen ladet den 1.2bar, så kjørte jeg til Mo i Rana på sommertreff i vår, da jeg hadde passert Brønnøysund merket jeg at turboen hadde sluttet og "kvine". Stoppet og kobblet på måleren og da viste den 0,7bar, nå lader den 0.9 - 1.1bar og "kviner" ikke.

"kvininga" var bare på lavt turtall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...