Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Får dere til en bil i likhet med inspirasjonsbildene deres, blir det sviiin fett!

Så ut som dere har forumets beste utgangspunkt :lol: Stå på! :)

prosjektet blir ikke noe av, da bilen ble importert i 2004. e30'en selges!

Skrevet

MÅ det godkjennes a ? er jo bare å kjøre til man blir tatt for det. wich is lite sannsynlig, Har kjørt MYE rart rundt i asker og bærum i 2 år nå ( har hatt 30 biler ) Og blitt stoppet uttallige ganger med motorer som ikke burdte vært der. Hverken politi eller vegvesen har NOENGANG stusset på det.

Skrevet

Det er ikke det som er problemet, problemet er den dagen du kjører på en unge eller kræsjer så gjelder ikke noe forsikring ! Man blir heller en gjeldsslave resten av livet, noen jeg ikke er interisert i :) Bedre å godkjenne bilen og ha forsikring og alt i orden :) Når du havner i en ulykke henter de bilen din og inspiserer den nøye hos NAF eller politiet :/

Skrevet
MÅ det godkjennes a ? er jo bare å kjøre til man blir tatt for det. wich is lite sannsynlig, Har kjørt MYE rart rundt i asker og bærum i 2 år nå ( har hatt 30 biler ) Og blitt stoppet uttallige ganger med motorer som ikke burdte vært der. Hverken politi eller vegvesen har NOENGANG stusset på det.

Du som kjørte den hvite E30 en gang seint på kvelden når jeg og torjus hang oss på med Torjus sin E30? :P

Skrevet

Du som kjørte den hvite E30 en gang seint på kvelden når jeg og torjus hang oss på med Torjus sin E30? :P

hmm husker jeg hadde en bmw bak meg fra asker til vollen eller no. Men husker ikke hvilken e30 jeg kjørte selv :P

Skrevet

hmm husker jeg hadde en bmw bak meg fra asker til vollen eller no. Men husker ikke hvilken e30 jeg kjørte selv :P

nå begynner det å bli en stund siden, men husker ihvertfall et Focal-klistremerke i bakrute :)

Skrevet
aha ja stemmer det, det var en 323, sølvgrå en !

hehe, stemmer ;) bremsene kokte etter langenga :lol: lufta dem, det som kom ut så ut som sølevann :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...