Fixfax Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Jeg har strøm på ledningen helt frem til sikkrings boksen, etter denne har jeg ingen strøm, noen som har peiling? har sjekket alle sikkringene i sikringsboksen, sitter sikkringen kansje ett annet sted? om jeg setter strm på ledningen etter sikringsboksen går pumpene. er en sikkring jeg ikke får spenning over, men derimot vis jeg setter prøvelampa mellom bensinpumpe ledningen og den en sikkringen får jeg spenning :s er ikke det litt rart?
Fixfax Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 nvm, kobla meg heller rundt sikkrings boksen jeg, så nå funker det, er nok noe galt med sikringsboksen :s
painkiller Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Sjekk bensinpumpe relet du;) Kan være noe der.
Fixfax Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 fikk jo strøm inn til sikkringsboksen, men ikke ut igjen, så da konkluderte jeg bare med feil i sikkringsboksen, klipte av ledningen ved den runde motorkontakten, kobla inn en sikkring, og la ledningen inn i bilen og kobla meg på bensinpumpe ledningen og da gikk pumpa som en gud
painkiller Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Aha, tolka de to siste linjene litt feil;) Men da er det jo bare tut og kjør da=D Å ta det pent, hehe.
Fixfax Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 gjenstår noe før bilen funeker enda desverre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå