sv90 Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 har en e39 m fanger i glassfiber som jeg skal selge.. står på bilen enda men skal plukkes av i midten av neste uke.. det er den typen med inn støpte lister.. er åpen for bud men sendes ikke.. kan ligge inn bilder seinere eller i morgen men er hel og grei.. og ikke spør om farge kode da den uansett må lakkes oppigjen pga riper i lakken..
sv90 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 ja det gjør jeg har ikke plass til og ha den liggende det er med skinne!
bmwkizn Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Ok..Har du en Tollpost terminal i nerheten av der du bor? Jeg jobber på Tollpost i Trondheim, så sparer en del på å sende igjennom dem EDIT: Så nå at du ikke var villig til å sende
sv90 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Ok..Har du en Tollpost terminal i nerheten av der du bor? Jeg jobber på Tollpost i Trondheim, så sparer en del på å sende igjennom dem EDIT: Så nå at du ikke var villig til å sende kunne sendt men vet ikke hvor det er toll post terminali bergen... pluss det er bedre om den blir hentet
sv90 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Henter den jeg! har gitt deg pm, gi en lyd så pm'en:) men var på bimmers på mobilen og er et helvette og svare på pm på mobilen fikk bud på 1000 om jeg sender men har ikke så lyst og sende
svart Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hehe, åja:-) Ikke noe å vits i å sende, henter den jeg.650,- så e den vekk! Henter den jeg! har gitt deg pm, gi en lyd så pm'en:) men var på bimmers på mobilen og er et helvette og svare på pm på mobilen fikk bud på 1000 om jeg sender men har ikke så lyst og sende
sv90 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Hehe, åja:-) Ikke noe å vits i å sende, henter den jeg.650,- så e den vekk! Henter den jeg! har gitt deg pm, gi en lyd så pm'en:) men var på bimmers på mobilen og er et helvette og svare på pm på mobilen fikk bud på 1000 om jeg sender men har ikke så lyst og sende grett da.. gidd ikke ha den liggende gi en lyd på 91009454 så kan vi avtale når du kan hente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå