|Ole| Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 hohoho, eg vonar att du har enten vert overtrøtt eller full
Azeton Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Tenker du kan konsenterere deg om jord og pluss i første omgang nå..
|Ole| Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 har du installert den elektriske vifta? tåler ikkje så mykje hete den bbl`n din...
andybooy Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 sjekk at du har lakt inn drivere for eksosn på pcen, hadde samme problemet selv
Azeton Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 sjekk at du har lakt inn drivere for eksosn på pcen, hadde samme problemet selv Du snakker om driveren som driver ut eksosen nå? For da er jeg med..
bmwboy1992 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 sjekk at du har lakt inn drivere for eksosn på pcen, hadde samme problemet selv Du snakker om driveren som driver ut eksosen nå? For da er jeg med.. er vel den delen av eksosen som går inn i usb utgangen på datamaskinen det?
KrHeLl Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Har hørt at Innovative ZX-10 gir større lambdasignal ut fra sigarettenneren og at hastigheten er forbedret med over 10x20^20%, bare husk at denne går på racingfuel i stedet for bensin! Det du gjør er at du kobler fuel tank slangen rett inn i "ZX-10 & fuel" - USB adapteren. Så er det tut å kjør så lenge du er innenfor stjelenor sitt dekningsområde. forstår ikke problemet her????
jsr-Racing Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 hahahah er det råeste eg noen sinne har lest hahaha må vere en spøk
andybooy Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 virker jo som om fyren er seriøs, kan jo hende noen har lurt ham trill rundt og han er en godtroende sjel som går på det hele:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå