BMWentusiasten Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Legger ut bilen til bestekamerat og brukernavn: Happyhenke da han selv har påloggingsproblemer her inne. Jeg kan svare på en del spørsmål ang bilen. Utdrag fra finn annonsen: På grunn av skolegang i Oslo må jeg dessverre selge min entusiasteide 1997 BMW E36 320i coupe.Dette er en bil som i mitt eie (27.02.07) kun har kjørt 9000 km og den har de seneste årene blitt vinterlagret innendørs. Bilen fremstår derfor som et eksemplar i særdeles god stand. Da jeg kjøpte bilen fremstod den som helt original. Siden den gang har bilen fått en rekke oppgraderinger: Interiør - BMW sportsratt m/ airbag håndtrukket i alcantara med ///M sømmer - 18 knappers kjørecomputer (kun tid og temperatur er funksjonell men ledninger er trukket for flere funksjoner) Eksteriør - Original M3 frontfanger - Originale M3 sideskjørt - Original M3 bakfanger - Originale M3 speil - Originale M3 sidelister med BMW Motorsport emblem - ZKW frontlykter med 6000k Xenon og Umnitza Predator Chromium angel eyes - Hella klarglass grøftelys - Originale 17” BMW M3 Motorsport Double Spoke II felger med 225/45 dekk foran og 245/40 dekk bak Ny frontrute Understell - Bilstein B10 60/40 senkesett - Eisenmann 2x76mm håndlaget eksosanlegg i rustfritt stål Har også en del ekstra deler liggende som kan medfølge om ønskelig. - et bagasjelokk - en nyreramme - et sett med originale frontlykter - original frontfanger og bakfanger - originale støtdempere & fjærer - originale baklykter med oransje blink Både senkesett og felger + alternativ dekkdimensjon er godkjent i vognkortet . NB! Bilen selges med originale baklykter og sideblinklys med oransje blinklys (som avbildet på de nyeste bildene). Noen bilder: Flott med kommentarer som "fin bil"/"lykke til" osv, men prøv å ikke ødelegg tråden med lite konstruktive tilbakemeldinger. Finn annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23529750 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Nye interessenter bør melde seg snart. Snart går den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Tror prisen er "noe" optimistisk for å være litt snill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Tror prisen er "noe" optimistisk for å være litt snill. Er du på jakt etter en E36 i denne prisklassen får du det du betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå