Kai-P. Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Her kommer en tråd om min bil, en 525i 24V, 1991-modell. Fargen på bilen er Diamantschwarz. Har hatt den i ca 14 dager nå og er stort sett fornøyd. Utstyrsliste: 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 288 LT/ALY WHEELS 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 529 MICRO FILTER 571 BOOSTED POWER SUPPLY 653 BMW BAVARIA C REVERSE II 690 CASSETTE HOLDER 801 GERMANY VERSION Ettermontert utstyr: - Hattehylle med solgardin. - Shadowline-lister. - Sorte DE-lykter samt blinkere foran. - Baklys med sort blink. - Senkesett, KAW 80/20mm. Takk til Richie85 for utstyrsliste! Her kommer bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Se her ja! Godt å se at det ble sekser, ser jo grei ut denne her da! Regner med du er med til Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Ja, måtte ha sekser igjen nå. Det finnes rust på bilen, men ikke så mye at koster masse penger å få reparert. Er med til Våler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Denne likte jeg. Fine sko og diamantsvart e34 blir ikke feil. Kjenner jeg deg rett så blir vel denne røyt mye lavere med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Du kjenner meg rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Grattis med bmw igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Et sånt et må du få deg ! Komme og polere en dag da, eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Ser ut som en skikkelig flott bil og jeg tviler ikke på at den kommer til å bli enda bedre Et justerbart understell ser ut til å være det den trenger utvendig egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Må også fikse sårene på felgene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 lekkert kai!! kjenner jeg savner min gamle e34 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 E34 er og blir en flott bil. I farta ser jeg to ting du bør gjøre noe med. Det er felgene, som geværet over her sier, og så må du få deg noen bredere bakdekk. Det ser litt snålt ut med så smalt dekk bak på en bil med så god plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Grattis med bmw igjen Tusen takk, det var på tide nå.. Et sånt et må du få deg ! Komme og polere en dag da, eller? =) Er faktisk på utkikk etter et sånt ratt, synes det er pent. Litt polering er aldri feil! Ser ut som en skikkelig flott bil og jeg tviler ikke på at den kommer til å bli enda bedre Et justerbart understell ser ut til å være det den trenger utvendig egentlig! Bilen skal bli bedre etterhvert, ser litt sliten ut nå, dessverre. Justerbart senkesett kommer også! Må også fikse sårene på felgene dine! Det ligger også i planene, tenkte å få pusset dem opp i vinter. lekkert kai!! kjenner jeg savner min gamle e34 nå Takker, er veldig gode biler å kjøre! E34 er og blir en flott bil. I farta ser jeg to ting du bør gjøre noe med. Det er felgene' date=' som geværet over her sier, og så må du få deg noen bredere bakdekk. Det ser litt snålt ut med så smalt dekk bak på en bil med så god plass Helt enig med deg, ser litt rart ut. Det har seg sånn at bakdekkene er helt nye, forrige eier kjøpte dem rett før han solgte bilen. Tenkte derfor å kjøre med dem ut sesongen og så kjøpe nye 255/40 til våren igjen og da sette bakdekkene over på framfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Grattis Kai! Denne så absolutt ikke feil ut! Hvor fant du denne? Har sømfart finn og autodb i mange mnd nå, flere ganger om dagen.. men ikke funnet en jeg kunne tenkt meg.. denne så jo pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Takk for det, sjefen! Fant den på Finn. Den er nok ikke fullt så fin i virkeligheten. Det finnes noen småbulker og litt overflaterust her og der. Det trengs også rustsveising i bakkant av kanalene. Styresnekka, minst ett hjullager samt bremseskiver og klosser bak må byttes. Bilen bruker litt olje, det må jeg finne ut av. Har fylt på mineralsk olje, det hjalp faktisk en del. Har fått tak i styresnekke, den blir byttet til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Det ordner jo du! Så blir bilen knallers Ah! Vet ikke om jeg har sett den..hehe. Grattis uansett! Jeg vil også ha sekser Edit: Sjekk ut Kai!! - http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=23577850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå