speedtouch01 Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 høy høy ! kjentfolk her og Har ikke fått oppdatert etter det sisste, men den er ferdig rustsveisa og er klar til lakk, hadde masse sveisearbeid utenom det du ser her, spesielt baki hjulbrønnen på høyre side. Har også sveist inn nye plater på jekkfestene bak, i gulvet bak, litt i bagasjerom, + ein heil jobb med og fikse girkassefestet og der festet hang i gulvet. Også er den ferdig sveist over girkassetunellen nå. . Fikk også kjøpt ett lite delelager der det bla var 2 nye panser, 2 nye fine dører , noen vnduer, 2 nye framskjermar og noen bakskjermer. Bilen står lagra tørt og fint i garasjen til broremann og venter på at eg skal gjøre den klar for lakk
speedtouch01 Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Nå har eg fått tatt noen bilder av bilen alik den står i dag. Så har eg endelig fått tak i m-tech1 bakfanger og sideskjlørter som går opp langs hjulbuene Det var meget herlig å få i boks
Vegah Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Ta deg ein pause fra husbygging og send denna til lakk Hehe, neida.. Gratulera med komplett M-tech
speedtouch01 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Takk for det såg forresten din i dag tidlig. fint at den er havnet i hendene på en som vil ta vare på den !
speedtouch01 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Motor-rom rensket og drivlinje tatt bort. Ledningsnett er frakoblet Gleder meg til og sitte her og gasse litt
haraldsenracing Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 kjem te å bli bil av denna ska svinga innom å ta ein kjikk neste gang eg ska te sauda
speedtouch01 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Ja nå kan du se på bilen i egen garsje heller, så det blir vel eg så må komma innom deg å ta ein kjikk på an isteden Håper du er fornøyd med kjøpet. Prosjektet er solgt til haraldsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå