Kenni Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Har en 97mod e39 hvor regnsensoren plutselig slutter å virke. Det kan fort gå noen menutter før den begynner å virke igjen. Den virker ikke om jeg prøver å skru av og på igjen. Heller ikke om jeg skrur av tenningen på bilen i etpar menutter heller. Når jeg endelig får gang på de igjen, så setter jeg de på manuell (hurtig) som virker hele tiden for at jeg skal ungå å måtte stoppe langs veien når det regner. Noen som kjenner til dette?
frode.nod Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Ett kjent problem med regnsensor er at det legges en film på ruta med tiden, gjerne øve der sensoren er.... Vask av ruta med avfetning. Vet ikkje om dette hjelper på ditt problem. Men er verdt et forsøk!
Gjest Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 se om det har kommet luftbobler mellom sensoren og ruta.
Kenni Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Det er ikke noen luftbobler å se. Heller ikke noe film på ruta. Har funnet ut at viskeren til bakruta fungerer selv om de fremme ikke virker. Mistenker at det er noe med selve sensoren siden det ikke stopper når den er på manuel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå