texas83 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 her er litt flere bilder.høyestbudene over 20000kr, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Ja dette høres jo lovende ut ........ hva med å skrive litt om hva som er gjort, og hva som ikke funker? Årsmodell? Km? Motor (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas83 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 årsmodell 92.motor 318is m42.km skal jeg få sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soltvedt Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Hmm.. Som Chris_ skriver, så hadde det vært greit med litt mer info.. Går motor?(Hva er gjort?) Hvordan er det med rust? Noe nevneverdig utstyr? etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas83 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 det er satt på turbokit fra a-dekk,chip fra a-dekk.nye 400dyser.lamda måler.rustfritt eksosanlegg fra raggazone.justertbart understell 20-110cm.selges som en prosjekt bil. er masse som er gjort med bilen men jeg har ikke all info om hva som er gjort fordi det er min ste bror som har skrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soltvedt Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Går bilen? Eller ligger alt i deler og må monteres? Må den eugodkjennes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 15000.- henter til helga vis du kommer med mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå