Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye styr å bruke bremserør?

Ser for meg at det er enklere med armerte slanger.

Noen ulemper med å bruke slanger istede for rør?

Hvem selger armerte slanger i norge?

Takker for svar!

Skrevet

Tess lager til deg hvertfall, men ikke mye styr å bruke rør egt.. er det ikke sånn du bare kobler brekket "imellm" røra da?

Skrevet

Ja er ikke noe problem å bøye kobberrør, heller ikke å flense.. reis på biltema å kjøp ett sånn flensesett, koster sikkert 100-200 kr.. og der er det også med kutter..

Regner med at dette er til en banebil ? hyraulisk håndbrekk er fyfy hos biltilsynet vet du ;)

Sikker? Hva om det orginale handbrekket enda er der da? : p Blir det litt sånn som 6-8 punkts seler, som er lov å ha i bilen, og bruke.. men du må fortsatt bruke det orginale 3punkts beltet?

Skrevet

vet ikke hvordan de reagerer hvis det er 2 håndbrekk i bilen, de finner sikkert noe å klage på alikevel

Skrevet

kjøp for all del ikke det koningsverktøyet på biltema til 299.. Kjøpt det sjøl, og jeg mener det er totalt ubrukelig.. knakk på første røret:p Kjøpte det til 1100 kr, og det fungerer som bare faen.. Det kan jeg faktisk anbefale! Laget til hele bilen min med det verkøyet der, og det helt uten noe problemer:)

Skrevet
kjøp for all del ikke det koningsverktøyet på biltema til 299.. Kjøpt det sjøl, og jeg mener det er totalt ubrukelig.. knakk på første røret:p Kjøpte det til 1100 kr, og det fungerer som bare faen.. Det kan jeg faktisk anbefale! Laget til hele bilen min med det verkøyet der, og det helt uten noe problemer:)

det billige du får på biltema har jeg brukt MYE! aldri fått sprekk på flensen! Men du må bruke det riktig;)

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...