Stephan.s Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Selger nå unna det jeg har funnet av e34 deler, da jeg ikke har e34 lengre.h. skjerm uten blinklyshull. LItt overflaterust:Ribba førerdør med overflaterust:V.skjerm med overflaterust:H.skjerm med overflaterust:5xBMW style e22 390 felger m. dårlige dekk: (Følger med 2 nye dekk)Div frontlykter:Org. forsterker: SOLGTManuell rullgardin bakrute sedan: SOLGTAirbag dashbord passasjerside:Lysbrytere:Har og org radio/kasett til e39:Har også takluke i daytonaviolett, komplett med el-motor og skinnerLMM til m50b20Dynamo fra m60b30 140A (Mangler deksel bak) Passer e32 e34 og e31 med v8Edit: Nye ting jeg fant i delehaugen:Radiator m50b20 manuellM-tech 2 ratt, hele sømmer og skinn, men trenger fornying. SOLGTEtt komplett sett frontlykter med rammer.Edit2: Fant også håndbrekk i skinn til e34 og e39e34:e39:Gi bud. Foretrekker at deler blir hentet. Evt sendes mot forskuddsbetaling, eller oppkrav mot at kjøper forhåndsbetaler frakt.
e30powah Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 m-tec 2 rattet er heilt og pent ? ikke hull? pris ?
Stephan.s Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Heisann, Ja, mener det er helt og pent, men jeg skal få tatt ett bilde i morgen eller tirsdag for å være sikker. Har ikke sett på det på ca 1.5 år. Pris? Tja, hva ligger disse på i dag? Pris blir hva du byr, og jeg er fornøyd med Det jeg selger her går uansett billig, da det ikke kommer til å bli brukt av meg, og tar opp plass. Men avvent til jeg får sjekket tilstand og tatt bilde, så du er sikker på hva du byr på.
Stephan.s Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Fått tatt bilde av rattet og sjekket tilstand. Er med blits, og fordelen er jo at slitasjen etter "ratting" er godt synlig. Minuset er at det ser værre ut enn det er. Rattet er jo ikke nytt, så litt slitasje er det jo, men ingenting igjennom skinnet. Alle sømmer er også hele. Er ganske møkkete og støvete på bildet, og det skulle bare mangle etter å ha ligget lagret i snart ett år. Ett ratt er ikke værre enn å få puttet i en norgespakke heller, så det bryet skal jeg nok kunne ta for eventuell kjøper
Stephan.s Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Har nå bud på 1100,- inkl frakt for rattet. "Budrunden" får gå til i morgen tidlig. Skulle noen føle for å gå høyere, ta det her og ikke på pm.
Frhead Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 du har ikke tilfeldigvis en bakrutevarmerknapp? knappen min er knust serru..
Stephan.s Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 du har ikke tilfeldigvis en bakrutevarmerknapp? knappen min er knust serru.. Nei desverre. Men hvis du går inn på koed.no, og bruker søkefunksjonen under det norske flagget oppe til høyre, og søker brukt på delenr: 61311391750(for bil uten AC) eller på 61311391764(for biler med AC), så ligger det masse der til lave priser
Stephan.s Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Da er ratt, forsterker og rullgardin solgt, men fortsatt mye bra deler igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå