jorg3n Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Hei Noen som har tips til nye dempere/fjærer når jeg skal bygge om fra nivåregulering til vanlige dempere? Har lekkasje i ventilen eller slangene til den. Orker ikke mer feilsøking da det sikkert blir mer problemer med nivåreguleringen med årene. Hvor er det da enklest å kjøre systemet i loop, noen som har erfaring med det? Når jeg gjennomfører dette blir det sikkert et par dempere til salgs om noen er interessert. Tror begge skal være i god stand uten lekkasje. Det gjelder forresten en 1993 525ix touring, trengs det andre dempere til den i forhold til 525i?
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Vær forsiktig her siden sperra bak er avhengig av hydraulikk. En på jobb som prøvde å koble bort nivåreguleringa og han ble søkkplaga med sperra i ettertid.
jorg3n Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 hmm interessant, har dette noe med at sperra er litt annerledes på IX i forhold til I? Mange gjør jo dette på sine touringer ved å koble sammen tilførsel og retur-rørene på et eller annet punkt.
jorg3n Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 Prøver litt igjen. Noen som vet om det trengs andre dempere bak til 525IX, enn på 525i? Og kanskje har en anbefaling av hvilke dempere jeg bør velge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå