Danniboy Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 skulle gjerne ha kommet i kontakt med noen som har en e30 prefacelift i kristiansandsområdet slik at jeg kunne sammenlignet noen kontakter som ligger under min dashbord som er klippet.... kommer selvfølgelig ikke til å klippe eller dra ut noen ledninger trenger kun å se hvor de er koblet til og hvor de kommer fra.... tegninger er ikke min sterke side
Danniboy Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 ingen? har deler il e30 liggende som kan byttes mot dette eventuelt?
Klopgomp Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 LITT ot, men hva er forskjellen på disse betegnelsene... altså facelift/preface/standard? Noen år siden jeg hadde bimmer sist, og handla meg E30 for en uke siden
Hawkon88 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Det greieste er kanskje å søke på google feks. På e30 er forsjellene blant annet at preface har crome støtfangere og dørlister (facelift har lakkerte/helsvart) facelift har "smileylykter" framme. Facelift har også "cab" hjulbuer bak (litt lavere enn preface) facelift har også større lykter bak.+++ preface ble produsert fra 83? til 87? mens facelift kom i 88-93?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå