Gå til innhold

slett slett slett

burnout18
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. trudde jeg skulle få se en M-tech utgave av en 318is når jeg trykket på linken, men dette er jo bare tull, ikk elik m3 i dete hele tatt? sort taktrekk mangler, m3 bakfanger mangler, m3 skjørt mangler, m3 speil mangler, og vingen, den er ikke fra en M3.

Her er produksjonsdata og utstyrs info om bilen, det er en helt vanlig INDIVIDUAL farge, Tviler du finner noen m3 i den fargen, så er ikke "m3" farge heller, men individual farge.

:

Vehicle information

VIN long WBABE51010EK58694

Type code BE51

Type 318IS (EUR)

Dev. series E36 (2)

Line 3

Body type COUPE

Steering LL

Door count 2

Engine M42

Cubical capacity 1.80

Power 103

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour SONDERLACKIERUNG (490)

Upholstery ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383)

Prod. date 1992-11-13

Order options

No. Description

240 LEATHER STEERING WHEEL

290 BMW LM-RAEDER 7JX15,225/55R15V

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

428 WARNING TRIANGLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

520 FOGLIGHTS

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

657 BMW BAVARIA C REVERSE III

801 GERMANY VERSION

848 ENLARGED WIRING HARNESS

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

Individual data

0490Color

= Lackierung in barbadosgruen-metallic, wie Schl.Nr. 247,

incl. Stoßstangen (kompl.) und Außenspiegel,

gem. B 8001.E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg vel skrevet BARE m3 hadde det bare vært en rein m3.. 318is / m3 så er det fordi den er ganske så lik. Vil gjerne se om du finner noen bilder som har samme farge som meg ;) Og det interiøret satt i en M3 som hadde samme fargekode som min, men du sier de ikke ble levert med den fargen så.

Men ellers takk for ditt innlegg.

Mvh Kim Andre Skare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så teknisk sett kan alle som har m3 front fanger og bakfanger kalle den en 318is / m3? jeg forventa meg nesten å se en 318is med m3 motor jeg nå.. men så dukket det opp en helt vanlig 318is som jeg ikke ser helt likheten med m3 i det hele tatt, ser jo på lang avstand at dette ikke er av ekte vare, så "- Helt lik M3, eneste som skiller er motor." ser jeg ikke helt :P. så holder meg enig med bmw-e36-e46 der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra m3 ja. Fin bil, for all del, men blir feil å skrive alt at den er lik m3. Felgene er ikke orginale m3 heller, kopi det derre. Interiøret var fint det, men trekker veldig ned med kræsjet med svart dashbord og lyse dørsider.

Bare å glemme at du får så mye dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra m3 ja. Fin bil, for all del, men blir feil å skrive alt at den er lik m3. Felgene er ikke orginale m3 heller, kopi det derre. Interiøret var fint det, men trekker veldig ned med kræsjet med svart dashbord og lyse dørsider.

Bare å glemme at du får så mye dessverre

Dette er org m3 felger jo.. lyse dørsider er orginalt til lyst vader så skal jeg ikke ha orginalt da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginale m3 felger er breiere bak enn foran. Dine er breie foran også, typisk tegn til ikke orginale.

Blir dessverre litt kræsj å ha i lyst interiør når man har svart dashbord. Hadde omvendt problem som din bil har, så byttet dashbord til svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Finner INGEN like 318 IS med samme utseende og utstyr.

- Helt lik M3, eneste som skiller er motor.

Haha jeg ler så jeg griner. er jo bare løyn heile annonsen

pen bil men makan til skryting haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginale m3 felger er breiere bak enn foran. Dine er breie foran også, typisk tegn til ikke orginale.

Blir dessverre litt kræsj å ha i lyst interiør når man har svart dashbord. Hadde omvendt problem som din bil har, så byttet dashbord til svart

svart dashbord er mye finere uansett type interiør man har, det lyse dashbordet er jo helt jævli :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

svart dashbord er mye finere uansett type interiør man har, det lyse dashbordet er jo helt jævli :mrgreen:

Helt enig, det ser jo for jævlig ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...