kvitn Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Hei hei. Jeg selger da mine lite og pent brukte 19" m6 (repl) felger med dekk. Felgene framstår som nye uten bulker, riper eller noen form for skjevheter / kast. Både felgene og dekkene er rullet i underkant av 2000 km ( fikk de for 2 mnder siden ) Med felgene følger det selvfølgelig senterkopp å m tech logoen. Ny pris for hele pakken var 19 500,- Hjulene forran er 8,5 x 19 med 235/35/19 nankang ns 2 dekk. Hjulene bak er 9,5 x 19 med 265/30/19 nankang ns 2 dekk. Boltsirkel 5x 120 et 35 Passer utmerket til e90 serien uten at den subber nedi. om noen er intereserrte kan jeg skaffe flere bilder av felgene. ( nær bilde eller hva dere måtte ønske ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Hvor mye tenkte du du skulla ha for felgene ca?.. og hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvitn Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 tenkte meg ca 10 lappa:) Bor i finnmark, nermere bestemt alta. Frakta får man til under 1000 lappen til oslo område. Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Vet du hvordan disse er på en 1-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvitn Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 hei. Beklager at jeg ikke har svart da jeg har vert bortrist. Har sett disse felgene på 1 serier å synes personlig de ser vedig bra ut på disse bilene. de skal etter hva jeg vet også passe ettersom boltsirkel er samme å impresse er vel også det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Var det kanskje noe sånt som stod på min i sin tid? Synes de var ganske tøffe ja, men jeg ser etter kantfelg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvitn Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hehe, ja så bra ut på den der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjeldal Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hei, Vet du om felgene passer på E46 2003 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå