antkoma Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 hei, er ny på forumet her, og har kjøpt meg en 1992 318 e36 sedan. har tenkt å bruke lit penger på bilen og gjød den "fine" har tenkt å bruke ca 10 000 på sidesjørt,front og bakfanger men så har jeg ikke peiling på styling. kan dere hjelpe meg å finne det rette til en ikke så galen pris,?
Dirty Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Man får kjøpt orginal M3 pakke(front skjørt bak ) forrundt 4-6 tusen brukt såklart bare følg med litt her så finner du nok noe. ikke sett på noe annet en M3 styling rieger infinity 1 frontfanger går også, kjøp m3 speil og en m3GT vinge det er også viktig med noen fete felger og at bilen er senka hehe Men har du ikke tid så er nok dette en OK løsning til en grei penge http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=20031163
Rabies Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Du har glemt å nevne AC-schnitzer, alpina etc. Og i mine øyne er senk og felger viktigere enn plast i første omgang
Kobar Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Du har glemt å nevne AC-schnitzer, alpina etc. Og i mine øyne er senk og felger viktigere enn plast i første omgang men får man ac-schnitzel å alpina for under 10-tusen med lakk på..?
Rabies Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Brukt så. Men det er jo vanskelig å få tak i brukt så kan kanskje... ehm... øøøøh... Kjeften på deg Kobar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå