helland Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 hehe, nei den skal være original m535i den, målet er å få denne godkjent ombygd til M535i, har du peiling på hvor mye som skal til ?
Morty999 Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 blir vell aldri lei gammal bil??? er ikek din 528 ifra før? isåfall trenger du kun stabstag.. ellers er alt likt.. utenom abs... men er ikek sikker på om du må ha det.. jeg har foresten stabstag til overs om du er intr.. med powerflex foringer
helland Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 blir vell aldri lei gammal bil??? er ikek din 528 ifra før? isåfall trenger du kun stabstag.. ellers er alt likt.. utenom abs... men er ikek sikker på om du må ha det.. jeg har foresten stabstag til overs om du er intr.. med powerflex foringer det er en original 528ia er abs på den.. tenkte på å handle M5stabstag med powerflex, det må vel være greit ? tenkte også på bilstein og H&R/Eibach fjærer.. tenkte du deg mye for staget da ? må vel ha både foran og bak ?
Morty999 Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 tja. kan få begge staga ink nye powerflex foran og noen mnd gamle bak.. det foran er sandblåst og lakkert med ordentlig lakk.. 800?
helland Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 tykkelsen på de staga ? M5 eller M535i ?
helland Skrevet August 26, 2010 Forfatter Skrevet August 26, 2010 blir du aldri lei gammel bmw Stig?? :whoa: nei! Gammel BMW som e tengen vettu Litjhaug!!! Itjnå likar enj E28 ! Morty999: skal sjekke hva som står på først !
Melkvik Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 har litt trua på e28 jeg og:) hmm kanskje skaffe seg slik en gang.....
helland Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Da kommer det endelig en update Bildene sier vel alt, MEN!! det er IKKE noe problem å få motor fra e34 til å passe i e28!! Motorfestene fra 2,8 passer på blokka å i bilen uten noen problemer !! Begynte på torsdagskvelden demontering av 2,8! Motor og gear ute av bilen : Nymotoren M30B35 Ifra E34 motorfester fra 2,8 og ifra e34n Fått på eksosmanifoilene og festene Fått flytta over clutch og kasse Nymotoren på tur inn i bilen Jævli kjekk "Elefant" jaddaaaa
Morty999 Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 grunnen til det er jo fordi den "nye" blokka di faktisk ikke er ifra e34 hva slags årsmod står det på toppen din ?
helland Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Ferdig satt neddi: Prøvekjøring til mr.hagen og tilbake: Der lå det jo biler alle steder, bådet på taket og på hjula Vet ikke helt hvordan han parkerte denne slik:P Ferdig Mangler å montere turtelleren, skal se hva jeg får til i morgen, skal også ta bilder av den nye eksosen ! Bilen skal godkjennes hvis det er mulig, noen som har gjort det her ? Er det mulig når motoren kommer fra e34, må det dokumenteres hvor den kommer fra ?
helland Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 grunnen til det er jo fordi den "nye" blokka di faktisk ikke er ifra e34 de motorfestene på eksos siden er også like.. bare den ene er ifra gammal e28 og de andre ifra "nye" hva slags årsmod står det på toppen din ? Motoren ble tatt ut av en e34 da hvor står det på toppen da ? skal sjekke i morgen
Morty999 Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 blokka di er hvertfall ikke ifra noe e34! Les av motorkoden som står ved starteren din.. så skal jeg se hva den er ifra.. men tipper blokke er ifra e28 535 eller e23 735.. det skal stå over innsugskanal på syl 1...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå