Trond.S Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Nei, det innerste festet er rimelig solid heldigvis. Er der din har sprekt som problemet ligger. Sett flere traverser som er sveisa opp igjen eller forsterka der
helland Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Nei, det innerste festet er rimelig solid heldigvis. Er der din har sprekt som problemet ligger. Sett flere traverser som er sveisa opp igjen eller forsterka der Okei løsna faan meg muttern i dag.. Vært for slarkete til å skru igjen : S Bilen har nå fått vinterskoa på kommer bilder, men telefonen gikk tom for strøm
vegardk Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Nei, det innerste festet er rimelig solid heldigvis. Er der din har sprekt som problemet ligger. Sett flere traverser som er sveisa opp igjen eller forsterka der Okei løsna faan meg muttern i dag.. Vært for slarkete til å skru igjen : S Bilen har nå fått vinterskoa på kommer bilder, men telefonen gikk tom for strøm kylling:D
helland Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 ser meg ut som en kylling du påsan har fortsatt ikke rota meg til å tatt noen bilder, men det blir vel skal også få skifta olje på alt nå før vinteren kommer skikkelig tror jeg ja
helland Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 Hehe! Det var 2 bra dager Blir vel enda mer moro til våren !
helland Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Ny bruksbil : 94 ` 525tds manuell, m5 sort skinn (el) KCR + div.. skal ta noen bilder når jeg rekker Har også kjøpt meg "lekebil" OG JA!! STYLINGA ER PÅ TUR AV!!
Kristian Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 mange baller i luften?? hadde du ikke en s13 fra før da?
helland Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 mange baller i luften?? hadde du ikke en s13 fra før da? Har den nå også, håper å få solgt den snart.. litt for mye med 5 biler ja... Men har eugodkjent s14 nå, så den og den sorte M535i`en blir satt bort på vinterlagring nå Så skal kun ha skilt på den gråe 3,5n og tdsn i vinter
helland Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Fin E34`n da den er faktisk ikke så verst
Hjelen Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Fin E34`n da den er faktisk ikke så verst Du må ta en tur så jeg får se en dag Hva måtte du gi for den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå