Gå til innhold

FK Highsport coilover fremdempere til E30 325 (SOLGT)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Befinner seg i Kongsvinger. Kan sende enten ved forskudd betaling eller som postoppkrav. Kjøper betaler frakt og evt. postoppkrav.

Diameter 42,3 mm, 44 mm øverst. De er litt for korte for standard fjørbein, men kan kanskje brukes hvis man benytter en hylse i tillegg. De er nesten ikke brukt, har kanskje gått 200 mil. Har kvittering. Nypris 2500,-, SOLGT.

hs7cx1tbn7to16mxfwdg.jpg

0sa3iq7a0yha0rt3te67.jpg

wf9ekgn7o5meh5ivzdy1.jpg

n54st498xizv99mfgsiz.jpg

rc3q0yxl7nf1jnlz8h3u.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei

Støtdemperene er kommet trygt i hus, Men når du oppgir di kostet 2500.- nye i annonsen (noe jeg betvilte uten å sjekke opp noe mer) så blir det litt feil når du sender med kvitteringen ifra 2008 der prisen er oppgitt til 679.- pr stk + frakt.

Det gjør meg ikke noe, du har fått Bra betalt for brukte demperer, men sørg for å ha riktige opplysninger heretter :wink:

Skrevet

Før jeg la inn annonsen sendte jeg mail til KOED og spurte hva demperne koster, og da fikk jeg svar at det er 2500 inkl. mva. Derfor skrev jeg det i annonsen!

Jeg så først på kvitteringen da jeg pakket inn demperne til deg. Jeg la også merke til at jeg ga mindre enn 2500. Men husk på at KOED-beløpet er uten moms. Dessuten er det tre år siden, demperne har blitt dyrere siden da. Det er mulig at jeg også fikk rabatt den gangen jeg kjøpte dem.

Dessuten fikk du med så og si nye fjørbeinsmuttere.

Skrevet

Når jeg handler fra koed er vertfall summen som blir trekt fra konto den samme som står på kvitteringen, altså med moms.

Men uansett så plager det ikke meg, tør ikke tenke på hva demperene til køningsport setter koster..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...