Henrik Dalen Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Motoren er en 316i. Når jeg starter den kald, så går det prikkfritt, men hvis jeg starter på varm motor, så fusker den noe fryktelig (og av og til stopper) i ca 1 min før den igjen går prikkfritt. Fryktelig irriterende. Hva kan feilen være??
sealed Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Sjekk dysene og temp sensor? Jeg ville også tippet temp sensor
andyE30 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Har du sjekket ventilkakkfordelern? Jeg hadde også det problemet, kjøpte ventilkakkfordeler av en kompis å byttet den, nå går den prikkfritt
Henrik Dalen Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Har nå byttet temp sensor men problemet er der fortsatt... flere forslag til løsning?
sealed Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Kunne vel kanskje prøvd en diagnose og se om den finner noe spesifikt?
shapa Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Har nesten akuratt samme problem med min, men hvis temp sensor er gåen, vil den komme opp på diagnose?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå