Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg vil gjerne adavre folk mot denne presonen som kaller seg jokke0090 her inne på forumet. han skulle da kjøpe min m20b23 motor av meg og kunne hente den utrolig raskt, han spurte om han kunne overøre penger rett på kontoen min.og så godtroende som jeg var synes jeg at han hørtes ut som en troverdig type å sa at det var greit. han kom å hentet motoren og vi skrev kontrakt på at han hadde overført pengene, men han sa også at han hadde dnb nor og at det kunne ta et par dager før pengene var på konto.. men jeg veentet og ventet men det kom ingen penger så sendte jeg melding og sa at jeg skulle ha pengene, og da beklaget han at det hadde tatt så langt tid men han hadde satt fratrekket en månedede frqmover men han skulle fikse det sånn at pengene var på kontoen innen et par dager igjen..

men dagene gikk og jeg sa at jeg kom til å anmelde saken hvis jeg ikke fikk penger. men da begyne han å si at veiva var knust og sånt.. men det som jeg synnes var rart var at hans gamle motor hadde venos sa han, ogg jeg mener d at det er jo m50 som har det eller hva? men uansett s sa jeg at de ville jeg ha tilbake motoren. og det var greit han skulle komme oppover til trysil igjen med motoren, og dagen kom når han skulle komme hit da, han sa at han var i elverum og dro snart til trysil. så sendte jeg melding en time sener å spurte om han snart var i trysil og da sa han at han ikke var så langt unna.. men det var det siste jeg hørte fra han og 4 timer senere ga jeg opp håpet..

så jeg håper og lurer på om det er noen her som har kjennskap til joakim johansen fra brummendal?? det er litt sure penger å miste på denne måten. si ifra hvis det ringer noen bjeller

Skrevet

Hos meg er det kun cash som gjelder! Er jo så mye svindel på alle plan for tiden.. Falske remisser, tullete bankoverføringer...osv...

Skrevet

Nå registrerte jeg meg her bare fordi jeg fikk spørsmål om jeg kjente til fyren på facebook.. og det gjør jeg. Har en personlig beef med han av grunner jeg ikke trenger ut med her. Kan si såpass at han er eksen til dama og fortsatt stalker henne. men vet mye om denne karen.. og han er ikke til å stole på! hvis trådstarter lurer på noe/trenger hjelp med noe hjelper jeg GLEDELIG til!

Skrevet

setter utolig pris på all hjelp! tusen hjertelig takk!

har sendt han en melding på face nå å håper han svarer på det, skulle hatt adressen hans så jeg kunne tat et lite besøk til han hvis ikkeno ordner seg : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...