ØrjanHøyvik Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 bestemt meg da for og selge prosjekte mitt hel el i deler da eg ikke har tid og trenger og få den vekk. motor selges med splitter ny topp. men da ikke montert på. interiør er stygt dvs, seter og slikt, men resten er greit. 91model forresten, med m50b25 nonvanos
ØrjanHøyvik Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 pris for hele? bilder? Pris ja,, 25-30k ? pris kan diskuteres. er prosjekt da isåfall. men følger med en del nye deler. samt flett ny topp som eg sa. og alt er egentli bare og skru sammen. men har ikke tida til slikt da eg byttet jobb som er eit stykke ifra garasjen.
kennny Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 hva er det som gjenstår da? er der alt jeg trenger for å få den klar ? hva demere står på å slikt ?
ØrjanHøyvik Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 hva er det som gjenstår da? er der alt jeg trenger for å få den klar ? hva demere står på å slikt ? det som gjenstår er og ta noe rust her og der. bare overflate rust da. stort sett. gjennom gående er tatt. dempere lure eg på om eg sprax el noe slikt. husker ikke for og være helt ærlig. husker det definitivt om eg høre navnet. også bytte 2 bærekuler fremme, nye orginale følger med.
Ludder Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Hadde vært greit med noen bilder Hva vil du ha for motor og drivverk?
ØrjanHøyvik Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 motor inkl turbo, intercooler og det det måtte være ?
ØrjanHøyvik Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 dump. ting går billig. må bare bli kvitt dinna bilen hel el i deler.
Snake____1 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Bilder??? Pris på komplett turbokitt forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå