knut811 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Hei Har ei dør og en framskjerm te bmw e30. farge rød, og rustfritt;) kom med bud, ska bort:) er forresten venstre side:) Har også en framfanger, og ett nesten nytt tåkelys (husker ikke side, men bare å spørre) Pluss att jeg har øyelokk:) disse er bare prøvemontert på bil, så så og si helt nye:) Kan ta bilder;) bare å spørre:) Bare å sende PM, eller til mobil: 41468480:)
knut811 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 e-30335i: Bud notert, lar det gå litt tid å se om jeg kan få litt mer for den, ellers er den din;) mulig for å hente den eller? zachariassen: Ska prøve å få tatt bilde av det meste imorra jeg;)
knut811 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Som du ser så har jeg bud på 400 på den;) så bare kom med bud du så får vi se:) Holder til på Nesbyen i Hallingdal, ligger i Buskerud;)
knut811 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 For å være ærlig har jeg egentlig ikke peiling på hvor mye det vil komme på i frakt... Det letteste hadde vært hvis folk hentet det di skulle ha:)
knut811 Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Har da sendt vekk skjermen, frakta på den blei på ca 300 kroner, så da har folk noe å gå ut ifra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå