Racingdude Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Prøver å få lufta pumpa, men det går jo faen ikke å få no clutch. Noen spess triks for å få den til å ta? den funka da det ble demontert fra delebilen, har akkurat flyttet over hele understell, motor og drivlinje fra m3 til min 320. Men så viste det seg att pumpa som fulgte med m3`n var tett, så prøvde å bytte over til 320 pumpa men får ikke lufta den, evt skal det funke med 320 pumpe på m3 kasse?
andyE30 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 har du prøvd å løsne båndet å la den springe løst når du lufter den?
Racingdude Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 har du prøvd å løsne båndet å la den springe løst når du lufter den? løsne båndet? bånd? du mener å skru den løs fra kassa og la den henge rett ned i slangen mens jeg prøver å lufte?
andyE30 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 ja, da henger den lengre ned og all vesken renner ned
Racingdude Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 ja, da henger den lengre ned og all vesken renner ned nei, har ikke prøvd det. får prøve det i morgen, eller ertterpå blir det vel brått:P
Snake____1 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 ja, da henger den lengre ned og all vesken renner ned nei, har ikke prøvd det. får prøve det i morgen, eller ertterpå blir det vel brått:P 1. Skru den av kassen. 2. Klem "pinnen\stempelet" helt inn for hånd. 3. La den gli ut av seg selv (hvis den ikke gjør det, tråkk forsiktig på pedalen) 4. Gjenta steg 2.-3. noen ganger. 5. Skru på plass clutchsylinderen. PS! pass på at det er nok bremseveske i beholderen Dette har ihvertfall reddet meg mange ganger
Dirty Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 trykker på du på kløtsjen når pumpa er løs ødelegger du jo pumpa. stempel og pinne kommer jo ut, nei du må nok bare kjøre trykkluft på den, har du sjekka at ikke hovedselynderen lekker ? sitter på pedelsette.
Snake____1 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 trykker på du på kløtsjen når pumpa er løs ødelegger du jo pumpa. stempel og pinne kommer jo ut, "Hviss" den ikke kommer ut av seg selv
Racingdude Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 hehe, fant ut av det:P det hullet der bremsevæska kommer inn til den delen av beholderen der clutch`n får væska fra er jo så høyt opp att selv om jeg hadde ganske mye i beholderen var det ikke nok til att det kom ned til pumpa/slavesylinderen på kasse, så ordna seg når jeg fylte på så mye att det nesten rant over=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå