Fixfax Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Noen her inne som lager eksos anlegg på kveldene for en rimelig penge? har egentelig ett 3.5" fra ppf, men ingen dp. jeg bor i skien, bilen er en e30 turbo
Fixfax Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 noen her inne har vel peil på og mekke ett eksosanlegg vel :s
Robbi3 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Hva skal du ha laget? Jeg holder dessverre til helt borte i Oslo. Har veksted rett ved siden av Møller Ensjø i Oslo..
Fixfax Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Downpipe og noen fester til et anlegg som allerede er laget, eller ett helt anlegg om det er lettere. blir nok litt langt siden bilen ikke er kjørbar :/ anlegget jeg allerede har er laget av ppf i 3.5" rustfritt, det gamle til r.ivars, ser bra ut og går fra bunpanne og bakover, så ville gjerne brukt det om det var en mulighet
Fixfax Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 oppsann, blir eventuelt og la svendsen eksos ta det dsa
Marius_e30 Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Det er mulig jeg kan hjelpe deg...send meg pm
Fixfax Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Har fått hjelp av mOMOe her på forumet, absolutt og anbefale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå