Bimmer327tic Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Noen som har ei potte og anbefale? Skal som sagt på en e30 327 turbo med 3" eksos. Må være litt gromm lyd av den, men ikke bråk hvis dere skjønner. Har vurdert apple eller ferrita, men har ikke peiling på hvilken lyd det er i disse. Står en eksospotte fra simons på den nå som jeg hadde til overs fra et tidligere bygg. Ganske liten med 2x2,5" ut, og han som tok eukontroll på bilen påstår den lagde for mye lyd så bilen gikk ikke gjennom pga. det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Jeg har en 50 cm 3" rustfri potte ifra magnaflow hvis du er int? brukt en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Hvilken bil brukte du den på? Mye støy av den? Skal kaste meg under bilen i morgen når jeg kommer hjem fra jobb og se om jeg får plass til den, så gir jeg deg en tilbake melding da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Jeg syns det ble litt mye snerring, men jeg kjører race cat å rustfritt hele veien uten noen annen demping, veldig fin lyd på tomgang og oppovet bortsett ifra snerr=) men spørs jo hva du har føre. Bilder http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 66&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå